Forstår ikke min mens lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

freiasmor

Godaften piger, jeg havde i sidste måned en spontan abort hvor jeg mistede på den dag min mens skulle starte.. Nu har vi jo haft den 30 igen som er min faste mens dag hvis man ka sige det sådan og det eneste der er kommet er gammelt blod ( undskyld detaljer ) og det var det max i et par timer og er holdt op igen ... Jeg startede med at have enormt mange mens smerter men de forsvandt hurtigt igen.. Tror ikke jeg er gravid for har ingen symptomer på det... Nå men ja spørgsmålet er vel egentlig bare om jer der os har haft sa heller ikke blødte 'normalt' cyklussen efter??? Jeg undre mig ihvertfald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

freiasmor

anyone ?? :0)

Anmeld

2. oktober 2011

Muhmi

Kan descærre ikke hjælpe dig, for jeg blev gravid lige efter SA og har ikke haft min mens siden jeg fødte....

Men prøv da at tage en test Det er altid hyggeligt

Anmeld

2. oktober 2011

freiasmor

Muhmi skriver:

Kan descærre ikke hjælpe dig, for jeg blev gravid lige efter SA og har ikke haft min mens siden jeg fødte....

Men prøv da at tage en test Det er altid hyggeligt

tog en test her da jeg stod op, den er klart negativ øvbøv altså..

Anmeld

2. oktober 2011

Kris89

først kæmpe

Jeg havde SA d. 20. juni og først 9. september fik jeg min mens igen. havde en lille smule pletblødning d. 9. august og 14 dage frem. men ikke det der lignede mens.

tror måske kroppen har brug for tid efter en graviditet og en SA til at finde sig selv igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.