Guldklumpen Emilies vej til verden + billeder <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Maalene

maria_wt skriver:

Hvor er hun BARE SØD...

TUSIND tak

Synes vi jo også selv... Hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Maalene

Mira0911 skriver:

Dejlig FB.... 

Sikke end masse jordemødre... Det synes jeg godt er vildt... Puha da... 

Kæmpe stort tillykke med hende... Hvor ser hun bare dejlig ud... 

Ja, der var bare travlt derude den dag - 8 fødsler om søndagen og 9 om mandagen... Var vi kommet 2 timer senere, skulle vi have kørt til Herning - puhh

Og tusind tak for de søde ord - kan kun sige det samme til jer

Anmeld

3. oktober 2011

Maalene

CamillaSoefelt skriver:

Tillykke med hende. Hvor ser hun kær ud

Tusind mange tak for den søde besked

Anmeld

3. oktober 2011

Maalene

rikkeregnbue skriver:

Tillykke med hende, hun ser dejlig ud

Tusind mange tak - kan du også lige tro hun er

Anmeld

3. oktober 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

Sikke en fantastisk FB søde Malene  Du får jo mig helt til at tude  og Hvor er jeres datter dog gudesmuk altså, hende har i været dygtige til at lave

Århh, tusind tak for den søde besked smukke

Synes også vi har været rigtig rigtig dygtige Hihi...

Sig mig, melder lillemanden ikke snart sin ankomst?

Han er efterhånden længe ventet

Anmeld

3. oktober 2011

Maalene

Mor til 2, snart 3 skriver:

Hvor ser hun dejlig ud..

Det med JM skift kan jeg godt forstå du er træt af.. Jeg havde også 3 forskellige og en studerende.. Men det er der jo ikke noget og sige til det tog også sin tid med mig... det var kun hende der tog imod (som var min egen) der ikke nåede og slutte sin vagt

Hold da op - sikke en omgang... Man får jo opbygget tillid til JM, og så er det lidt hårdt, når der kommer nye rendende - men sådan er det jo desværre

Anmeld

3. oktober 2011

132319

Tillykke med hende

Mht. jordemoderskift så er de jo altså også mennesker, ikke robotter og får ikke løn for overarbejde, kun hvis det er nødvendigt! En pressefase kan vare timer og derfor har de jo sikkert ikke kunne vide at hun var født 10 min efter. Jeg pressede til sammenligning i 2 timer selvom jordemoderen var sikker på at NU kom hun snart helt ud (sagde hun fra første presseve ud af det der føltes som 1000 )

Anmeld

3. oktober 2011

Maalene

Sanne og Nicklas skriver:

Rigtig stort tillykke med hende hun er bare så skøn at se på

Tusind mange tak

Og stort tillykke med jeres lille prinsesse

Anmeld

3. oktober 2011

Maalene

132319 skriver:

Tillykke med hende

Mht. jordemoderskift så er de jo altså også mennesker, ikke robotter og får ikke løn for overarbejde, kun hvis det er nødvendigt! En pressefase kan vare timer og derfor har de jo sikkert ikke kunne vide at hun var født 10 min efter. Jeg pressede til sammenligning i 2 timer selvom jordemoderen var sikker på at NU kom hun snart helt ud (sagde hun fra første pressevevud af det der føltes som 1000 )

Tusind tak

Er helt klar over, at de er mennesker, men det var ikke til et skift, at hun gik - det var fordi, at 2 andre JM ikke havde noget og lave...

Man kunne se håret, da hun gik... Hende JM der kom kl. 7.00 sagde til os, at det var under al kritik og gav os sin mail, fordi hun ville have, at vi skulle sende en klage...

Men vi har jo fået det mest fantastiske ud af det, så er alt andet ligemeget - men er da lidt ked af, at jeg ikke vil kunne genkende hende, som hjalp vores datter til verden

Anmeld

3. oktober 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Tusind mange tak

Og stort tillykke med jeres lille prinsesse

Takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.