nu er det ved at være nok! råd søges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

ikke flere der har et godt råd eller to?

P.s stort kram .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

eirene

Anonym skriver:

ja det står også første indlæg, dog står der ikke at det er igennem statsamtet, men det er det

sorry det fik jeg ikke lige fat i. Men ja tag fat i dem og fortæl hvordan det foregår. Skriv ned og vis dem det hele. Og bare sørg for at passe godt på dine børn. Han er bare en klaphat.

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

MarleneOlsen skriver:

Jeg ville gemme alt hvis han har skrevet at han kommer tidligere eller selv skrive alt ned .. Og så ville jeg skrive en mail til statsforvaltningen ,. Om hvordan det hele ligger .. Og så vil jeg tag den derfra .. Jeg skriver selv alt ned .. Da jeg ogs har problemer med min eks .. Det var det råd de gav mig da jeg ringede ind og snakkede med dem ..

okay, det må jeg gøre i aften når de sover så, og så få det sendt.

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

eirene skriver:

sorry det fik jeg ikke lige fat i. Men ja tag fat i dem og fortæl hvordan det foregår. Skriv ned og vis dem det hele. Og bare sørg for at passe godt på dine børn. Han er bare en klaphat.

ja, lige præcis.. det er jo også lige nøjagtig det jeg gerne vil, synes nemlig ikke det er optimalt, og det er for ustabilt til mine skønne unger, de kan jo ikke finde hoved eller hale i det

Anmeld

2. oktober 2011

karina1980

Anonym skriver:

ja, lige præcis.. det er jo også lige nøjagtig det jeg gerne vil, synes nemlig ikke det er optimalt, og det er for ustabilt til mine skønne unger, de kan jo ikke finde hoved eller hale i det

du skal sørger for at skrive alt ned, også det børnene fortæller dig om at være hos ham, for det er dig der skal bevise at han er ustabil og ikke egnet til samværd.

så alt ned på papir og send til statsforvaltningen og så få dem til at lave et møde igen og mød op, møder han ikke op, eller aflyser så viser det kun at det ham der er ustabil

held og lykke, det en hård kamp

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

du skal sørger for at skrive alt ned, også det børnene fortæller dig om at være hos ham, for det er dig der skal bevise at han er ustabil og ikke egnet til samværd.

så alt ned på papir og send til statsforvaltningen og så få dem til at lave et møde igen og mød op, møder han ikke op, eller aflyser så viser det kun at det ham der er ustabil

held og lykke, det en hård kamp

ved jeg det bliver, men den kamp er det hele værd!

Anmeld

3. oktober 2011

Pige2009

MarleneOlsen skriver:

Jeg ville gemme alt hvis han har skrevet at han kommer tidligere eller selv skrive alt ned .. Og så ville jeg skrive en mail til statsforvaltningen ,. Om hvordan det hele ligger .. Og så vil jeg tag den derfra .. Jeg skriver selv alt ned .. Da jeg ogs har problemer med min eks .. Det var det råd de gav mig da jeg ringede ind og snakkede med dem ..

Yes! Lige præcis. Skriv ned hvornår og hvor han ikke har overholdt aftalerne, så står du så meget bedre i Statsforvaltningen som det hedder nu

Held og lykke med det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.