nu er det ved at være nok! råd søges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

Anonym trådstarter

mig og børnenes far gik fra hinanden for syv mdr, han begyndte først at have samvær i juli.. Samværet er hveranden weekend fra fredag 14:30 til søndag kl 15:00. Men han holder IKKE aftalerne, og de tre gange han har haft weekend er han kommet med dem inden søndag kl 12:00, det er også fint med mig vil hellere end gerne være sammen med mine børn, det skal ikke lyde sådan, mend et er jo et svigt til dem fordi han synes at andet er vigtigere. I denne weekend skulle han også have samvær, og starter ud med at sige i onsdags at han altså ikke ved om han kan fordi ham og hans nye kæreste skal til tyskland, ved grænsebutikkerne?!s;. men han hentede dem alligevel fredag men først kl 15:45 i dagpleje/børnehave? og så havde de siddet i den anden ende af Nordjyllnd på en legeplads til kl 22:00 om aften fordi de skulle vente på hans nye kæreste fik fri fra job, ØH kl ti er der pisse koldt og helt mørlt! så ringer han imorges at jeg er nød tila t få børnene hjem kl 19:00 fordi han skal i nat ned og hente hende på job fordi hun ikke gider kører hjem selv?! - jamen hvorfor vil han så have samvær hvis han alligevel ikke passer det? de første fire mdr efter vi gik fra hinanden så han dem slet ikke fordi det gad han ikke. nu har manden søgt en syv-syv ordning - men kan ikke engang passe en aftale der hedder hver anden weekend! aner ikee mine levende råd, vores søn har måske ADHD og har derfor brug for at vide hvad han skal og hvornår, og det piner mig at se dem blive svigtet, og de er begge frustreret i flere dage bagefter, og har svært ved at håntere hverdagene fordi det netop er SÅ ustabilt. hvad skal jeg gøre? hver gang vi har en tid i statsamtet aflyser han. undskyld det blev lidt rodet og langt, men er online på min mobil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

opper lige.

Anmeld

1. oktober 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg ville snak med ham en gang til og banke i borde og sig han skal hente dem kl det og aflever dem kl det og overholder han det ikke og hjælper det ikke.Så lader du være med af udlever dem pt indtil i har været i statsforvaltingen.Det have jeg gjort især hvis søn har ADHD. Vi hved selv herhjemme hvordan det er af have 2 børn med ADHD.

Fast rammer kort sagt faste tide hved alt mere ind 30-60 min her så går den galt.

Så her er det op kl 6 hentes med taxaen  kl 7,27 for den stor og kl 7.15 for den 2 store hjemme kl 16 den helt stor den 2 stor kl 17 aftensmad kl 17.15-17,30 børste tænder kl 20,55 og i seng kl 21 og kl 22 tv slukkes for den stor den anden stor en timer tidliger. morgenmad kl 9 og forkost kl 12 i weekenderne medmindre vi skal nået/fødselsdag osv.

Vores de to små er kl 19 i seng og hvis de ser tv slukkes det kl 20.00.

De to små kommer afsted kl 8-8,30 og hente max kl 16.00

Om børn har ADHD eller ej er fast ramme for alt godt.

Det er mit råd.

Henriette

Anmeld

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Henriette Rosa Skjoldborg Jørgensen. skriver:

Jeg ville snak med ham en gang til og banke i borde og sig han skal hente dem kl det og aflever dem kl det og overholder han det ikke og hjælper det ikke.Så lader du være med af udlever dem pt indtil i har været i statsforvaltingen.Det have jeg gjort især hvis søn har ADHD. Vi hved selv herhjemme hvordan det er af have 2 børn med ADHD.

Fast rammer kort sagt faste tide hved alt mere ind 30-60 min her så går den galt.

Så her er det op kl 6 hentes med taxaen  kl 7,27 for den stor og kl 7.15 for den 2 store hjemme kl 16 den helt stor den 2 stor kl 17 aftensmad kl 17.15-17,30 børste tænder kl 20,55 og i seng kl 21 og kl 22 tv slukkes for den stor den anden stor en timer tidliger. morgenmad kl 9 og forkost kl 12 i weekenderne medmindre vi skal nået/fødselsdag osv.

Vores de to små er kl 19 i seng og hvis de ser tv slukkes det kl 20.00.

De to små kommer afsted kl 8-8,30 og hente max kl 16.00

Om børn har ADHD eller ej er fast ramme for alt godt.

Det er mit råd.

Henriette

mange tak, det hjælper dog ikke at snakke med ham, jeg har førsøgt de sidste syv mdr, INTET hjælper han er total ligeglad.

Anmeld

1. oktober 2011

eirene

Anonym skriver:

mange tak, det hjælper dog ikke at snakke med ham, jeg har førsøgt de sidste syv mdr, INTET hjælper han er total ligeglad.

Har I fået lavet en aftale med statsforvaltningen? eller statsamtet? Ved faktisk ikke hvad det hedder nu...

Anmeld

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

eirene skriver:

Har I fået lavet en aftale med statsforvaltningen? eller statsamtet? Ved faktisk ikke hvad det hedder nu...

er det ikke det samme? - ja det er igennem statsamtet/statsforvaltningen.

Anmeld

1. oktober 2011

eirene

Anonym skriver:

er det ikke det samme? - ja det er igennem statsamtet/statsforvaltningen.

men har I en aftale nu?? fordi hvis ikke I har det, så kan du jo bede ham finde ud af hvad han vil inden han får børnene igen...

Anmeld

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

eirene skriver:

men har I en aftale nu?? fordi hvis ikke I har det, så kan du jo bede ham finde ud af hvad han vil inden han får børnene igen...

ja det står også første indlæg, dog står der ikke at det er igennem statsamtet, men det er det

Anmeld

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

ikke flere der har et godt råd eller to?

Anmeld

1. oktober 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Jeg ville gemme alt hvis han har skrevet at han kommer tidligere eller selv skrive alt ned .. Og så ville jeg skrive en mail til statsforvaltningen ,. Om hvordan det hele ligger .. Og så vil jeg tag den derfra .. Jeg skriver selv alt ned .. Da jeg ogs har problemer med min eks .. Det var det råd de gav mig da jeg ringede ind og snakkede med dem ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.