mig og børnenes far gik fra hinanden for syv mdr, han begyndte først at have samvær i juli.. Samværet er hveranden weekend fra fredag 14:30 til søndag kl 15:00. Men han holder IKKE aftalerne, og de tre gange han har haft weekend er han kommet med dem inden søndag kl 12:00, det er også fint med mig vil hellere end gerne være sammen med mine børn, det skal ikke lyde sådan, mend et er jo et svigt til dem fordi han synes at andet er vigtigere. I denne weekend skulle han også have samvær, og starter ud med at sige i onsdags at han altså ikke ved om han kan fordi ham og hans nye kæreste skal til tyskland, ved grænsebutikkerne?!s;. men han hentede dem alligevel fredag men først kl 15:45 i dagpleje/børnehave? og så havde de siddet i den anden ende af Nordjyllnd på en legeplads til kl 22:00 om aften fordi de skulle vente på hans nye kæreste fik fri fra job, ØH kl ti er der pisse koldt og helt mørlt! så ringer han imorges at jeg er nød tila t få børnene hjem kl 19:00 fordi han skal i nat ned og hente hende på job fordi hun ikke gider kører hjem selv?! - jamen hvorfor vil han så have samvær hvis han alligevel ikke passer det? de første fire mdr efter vi gik fra hinanden så han dem slet ikke fordi det gad han ikke. nu har manden søgt en syv-syv ordning - men kan ikke engang passe en aftale der hedder hver anden weekend! aner ikee mine levende råd, vores søn har måske ADHD og har derfor brug for at vide hvad han skal og hvornår, og det piner mig at se dem blive svigtet, og de er begge frustreret i flere dage bagefter, og har svært ved at håntere hverdagene fordi det netop er SÅ ustabilt. hvad skal jeg gøre? hver gang vi har en tid i statsamtet aflyser han. undskyld det blev lidt rodet og langt, men er online på min mobil.
Anmeld