Nogen der har prøvet en Lotus Fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

raasofie

Det hedder lotusfødel fordi Clair Lotus Day fandt ud af det med auraen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

jydeinden

for mig lyder detmere skørt end noget jeg kunne have spor lyst til.. kan ikke ligee se den dybere mening. 

Anmeld

9. april 2012

L&V

Har aldrig hørt om det men spændende lyder det bestemt.. Har det nogen funktion eller hvorfor vælger man det??

Anmeld

9. april 2012

RiUL

Det lyder spændende Jeg kunne godt finde på det med sen afnavling - øv at jeg ikke havde hørt om det inden min søn blev født

Anmeld

9. april 2012

FogL

Hvorfor? Hvad gør det godt for? Spør' bare :p

Det er noget med at baby får resten af alt dt gode i moderkage og navlestreng.. Ville dog synes det var en smule ulækkert og besværlig at have med rundt.. Især fordi Freyjas navlestreng var en meter lang... 

Anmeld

9. juni 2012

raasofie

Man gør det for at skåne baby mest muligt. Moderkagen er barnets organ, og da barnets aura omslutter moderkagen efter fødslen er der noget der tyder på at barnet ikke er helt færdig med den. Ydermere heler navlen 3 gange så hurtigt ved en lotusfødsel. Vi vil jo alle gerne gøre det bedste for vores lille ny på hver vores måde.

Anmeld

9. juni 2012

Savannah

Meget interessant..

Jeg blev lidt hooked på at lade baby og moderkage være forbundet så længe den pulserer.. det må der da være en grund til! google, google, google....

Anmeld

9. juni 2012

Mamacita til 2 piger

Spændende! Men aldrig noget jeg kunne praktisere selv... 

Jeg har arbejdet med hesteavl i 10 år, og når føllene bliver født er det bedst hvis hoppen ligger så længe som muligt så føllet får sine sidste antistoffer, så meget blod som muligt osv. fra moderen inden navlestrengen går.. Da jeg selv ventede barn, sammenlignede jeg tit mig selv med hestene..  Og det undrede mig egentligt at man klippede navlesnoren så hurtigt... Men nu fik jeg svaret - tak for det! ��������

Anmeld

18. juni 2012

raasofie

Der er mange rigtig gode grunde til at vælge sen afnavling (først at klippe når navlesnoren er holdt op med at pulsere)

Bl.a.  Efter fødslen understøttes den ikke fuldt udviklede lever af moderkagen når den skal af med affaldsstoffer lige så længe som navlestrengen pulserer. De fleste babyer er fyldt med disse ting inklusiv medicin givet under fødselen, og de må begynde livet med affald og gift i deres unge system.” 

http://www.lotusfertility.com/Lotus_Birth_Q/Lotus_Birth_QA.html

http://www.optilmor.dk/blog/lotus-f%C3%B8dsel/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.