WiitrioeN skriver:
Lige pt. gør jeg alt for mit ufødte barn, og jeg syntes på ingen mådr du kan tillade dig eller har ret til at tillade dig om hvor vidt jeg handler på mit barns vegne det handler ikke kun om økonomi men også alle de ubesvaret spørgsmål der er omkring denne medicin og ja du har måske hørt om 1-2 gode tilfælde men hvad med alle dem hvor der er bevirkning som ikke er særlig sjove eller alle dem som der smider 900kr ud om måneden på medicin som de faktisk ikke har råd til og hvor det så ikke hjælper...? Jeg ligger, slapper af, løfter ikke støvsuger ikke, jeg spiser sundt tag de vitaminer jeg skal og osv. alt det jeg er blevet rådet til som jeg ved har en helt klart og sikker positiv betydning for mit lille ufødte barn og jeg er villig til at gøre alt men jeg er fandme ikke villig til at risiker noget ved at tag noget som jeg intet ved noget om og hvor jeg ikke kan få besvaret en stor del af mine spørgsmål og jeg er heller ikke villig til at mit lille barn som er født og som lever i bedste velgående idag skal gå sultende i seng eller ikke kan få briller mm., fandme nej...
Hvis det ikke handler om prisen, så forstår jeg ikke, at du selv bruger det som argument. Altså skriver det som det første. Har I råd til ny baby, så har I også til det her.
Ta' da en snak med lægen igen. Google det og læs om det. Skriv spørgsmål ned. Rigtig flot LH mål du har, men alt kan ske på kort tid - også selvom du aflaster. Du ved jo ikke, hvad der satte det i gang sidst. Fatter slet ikke, at du ikke tager det mere seriøst.
Nå, jeg er ude af din debat - det bliver uden den opbakning du efterlyser - dog ønsker jeg, uanset hvad du vælger, at alt går godt.
Anmeld