Kryds fingre for mig kl. 9:30...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2009

Tut

Så er jeg hjemme igen.

TAK for alle de krydsede fingre.

Desværre er jeg ikke blevet klogere endnu.

Jeg fik først mærket på mine bryster hvor de godt kunne mærke at der var en knude. Så fik jeg ultralydsscannet mit bryst, som viste knuden. Lægen kunne hverken be- eller afkrafte noget ud fra det, så hun stak en nål ind i knuden og tog nogle prøver.

Så nu skal jeg vente et par dage på at få svar på den prøve.

Jeg er helt ved siden af mig selv, for jeg havde troet at jeg bare skulle op og have at vide af det ikke er noget.. Men nu skal jeg lige pludselig vente på prøver og alt muligt.

Der bliver MEGET langt til på fredag!

Hvis en af jer kan skrue tiden frem, så gør det venligst nu, for jeg synes at denne ventetid er umenskelig

Knus

Tut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2009

Astrid P

Øv, Tut... Træls at skulle vente på svar, det kan jeg virkelig godt forstå at du er ked af! Jeg håber du kan få dine tanker fokuseret på noget andet indtil det bliver fredag, selvom jeg godt ved det ikke bliver nemt.

- for gode og uskyldige resultater på fredag!

KH Astrid

Anmeld

28. januar 2009

Rasmine

Kære Tut
Det var dælme træls du ikke kunne få ren besked med det samme.
Håber og tror det bare er ingenting.
Gjorde det ikke nas?

Anmeld

28. januar 2009

Tut

Mebach skriver:

Kære Tut
Det var dælme træls du ikke kunne få ren besked med det samme.
Håber og tror det bare er ingenting.
Gjorde det ikke nas?

Det gjorde faktisk ikke så ondt. Det var bare mere ubehageligt at se den nål gå ind i brystet.

Anmeld

28. januar 2009

Anja

Åhh, nej ! Uvished er bare noget af det værste ! Heldigvis er der reelt ikke så længe til fredag, som det kan føles.

Husk, at det stadig sagtens kan være, at det ikke er noget at bekymre sig om, de er jo bare grundige

Anmeld

28. januar 2009

ivfmarie

Arhgh shit, Tut! Det var jo ikke meningen... Det havde bestemt været dejligt om det bare var en fredelig cyste, men bare fordi de ikke kan konkludere noget nu, så betyder det jo ikke at det er noget ondartet... de er jo bare grundige.
Jeg tror stadig på det bedste for dig, og krydser alt hvad der krydses kan. Lige om lidt er det fredag, og så får du er dejlig positivt svar .

Knus og tanker, Marie

Anmeld

28. januar 2009

Ny mor

Åh, kære Tut...ja, der er f... lang tid til på fredag....

Knus Birgitte

Anmeld

28. januar 2009

Millebasse

Krydser alt hvad der krydses kan..

Men ja, der er lang tid til fredag..

Kuns Camilla

Anmeld

28. januar 2009

Lulle25

Sikke en dm besked Tut fingre for at alt er ok med dig.
Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.