Nu hænger jeg sku på den..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Molly8 skriver:

Vil du ikke fortælle lidt om madlog?

Inspireret af dig, har jeg lige været inde at kigge. Efter jeg er holdt op med at amme, går vægten kun den forkerte vej, så jeg er også nødt til at gøre noget.

Kender du madlog i forvejen?

Kh Molly

Lidt længere oppe har Frøken J. skrevet om madlog og det kan ikke skrives bedre så læs hendes svar.. Jeg har prøvet det for et stykke tid siden og kan huske jeg blev overrasket over hvor mangle kcal man spiser uden at tænke over det.. På den måde er det super godt til at få åbnet øjnene så man kan se hvor meget man egentlig propper i munden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

twinboys

Anonym skriver:

Ja kald mig bare idiot, jeg har idag været ude og købe vinterjakke og jeg købte en fed en til 800 kr som jeg ikke kan lukke (mangler liiiige at tabe mig lidt inden den er der) Jeg stod i butikken og tænkte aaaarrghh hvor er jeg bare tyk !!  Så besluttede jeg mig for at købe den og håbe at det blev motivation for at starte på det vægttab jeg længe har drømt om, ellers må jeg jo fryse som straf til vinter ..

Mon det lykkedes ? .. I hope.. Jeg har ihvertfald lige oprettet en konto på madlog i håb om at tabe hele 28,4 kg (chriiiist hårdt arbejde )

Ønsk mig held og lykke

Du er sej... så pøj pøj med at smide kiloene

Anmeld

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Du er sej... så pøj pøj med at smide kiloene

Jeg takker mange gange meeeen lad os nu se hvor sej jeg egentlig er

Anmeld

1. oktober 2011

twinboys

Anonym skriver:

Jeg takker mange gange meeeen lad os nu se hvor sej jeg egentlig er

skal vi kæmpe sammen???

Anmeld

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

skal vi kæmpe sammen???

Det ville da være skønt at have en der kunne losse mig i røven når jeg bliver svag

Anmeld

1. oktober 2011

twinboys

Anonym skriver:

Det ville da være skønt at have en der kunne losse mig i røven når jeg bliver svag

vi kan give hinanden et spark når det brænder på... send mig gerne en pb... så kan vi kæmpe sammen

Anmeld

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

vi kan give hinanden et spark når det brænder på... send mig gerne en pb... så kan vi kæmpe sammen

Jeg sender dig en imorgen Det har nemlig været en lang dag så vil hoppe i kassen nu

Anmeld

1. oktober 2011

twinboys

Anonym skriver:

Jeg sender dig en imorgen Det har nemlig været en lang dag så vil hoppe i kassen nu

sov godt og drøm sødt

Anmeld

2. oktober 2011

eElak

Jeg overvejer at gøre samme trick som dig, men er altså virkelig bange for at fryse til vinter. 

Jeg har faktisk en masse tøj i mindre størrelse liggende i kasser - fra sidst jeg havde tabt mig, men mangler en vinterjakke... 

Så jeg kan faktisk godt følge din motivation, og det er en fed motivation. Måden jeg virkelig kom i omdrejninger var motivationen til at skulle passe en bestemt kjole.. :-) 

Så klø på - håber ikke du har intentionen om at smide 28 kg inden det bliver koldt, for så får du meget meget travlt... :-) 

Anmeld

2. oktober 2011

Molly8

Anonym skriver:

Lidt længere oppe har Frøken J. skrevet om madlog og det kan ikke skrives bedre så læs hendes svar.. Jeg har prøvet det for et stykke tid siden og kan huske jeg blev overrasket over hvor mangle kcal man spiser uden at tænke over det.. På den måde er det super godt til at få åbnet øjnene så man kan se hvor meget man egentlig propper i munden

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.