TR skriver:
1000 tak for det
..
Det lyder bare til at tage meget af ens tid, med at man skal stå og veje det ..
Groft sagt er det jo bare en dårlig undskyldning for ikke at komme i gang at sige sådan

En undskyldning i en perlerække af undskyldninger: "Åh, det tager så lang tid. Og jeg kan jo slet ikke LIDE grøntsager. Og det er jo også så synd for mig" - Ja, jeg prikker lidt til dig nu

Helt seriøst, hvis du tænker på hvor meget tid du bruger foran pcen på bare at surfe. Det tager måske MAX et kvarter ud af en dag, når man lige kommer ind i rutinen. Mange af tingene kan du indtaste standardmål. Så hvis du fx søger efter "Schulstad Vikinge rugbrød" så kan du trykke én skive i søgefeltet. Derudover gør det jo ingen forskel, om du smører din rugbrød imens den ligger på en køkkenvægt, eller imens den ligger på bordet. Det går jo ud på ét. Hvis man virkelig vil tabe sig, må man også være parat til at ofre lidt for det. I dette tilfælde en minimal tidsperiode af ens dag til logning. Det kommer jo ikke sovende til én!
Det er ikke groft ment, men det er så nemt at komme med tusinde undskyldninger for hvorfor det er besværligt, men det taber man sig ikke af

- Hilsen hende, der har været der, men lærte jeg kun blev tykkere og ikke tyndere af det
Anmeld