Nu hænger jeg sku på den..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

argh hvor er du fantastisk super god ide at snakke med kagerne Glæder mig allerede til på mandag for at se om jeg kan modstå dem ..

Du må også have held og lykke med dit vægttab når du skal igang Jeg er ihvertfald lige nu top motiveret men mon jeg også er det på mandag når kagerne snakker til mig ?

Sådan gør du med alle fristelserne! Hmm, de her chips? Vil de klæde mine hofter? Min hage? Narj, vel? Det er self. nemt bare at sige, og der vil også være kampe undervejs, hvor man har lyst til at give op og give slip. Men gør det ikke! Hold i, men hold også fri en gang imellem. Det tog jo tid at tage på, så det tager også tid at tabe sig, og livet bliver surt, hvis ikke du giver dig selv lidt luft en gang imellem. Og så brug tid på at finde alternativer til de ting, du elsker! Der findes fx super mange lækre choko-muslibarer, som har få kcal, men smager syndigt. Eller philadelphia light i stedet for smør (den bruger jeg stadig, selvom jeg ikke er ved at tabe mig). Og sådan kunne jeg blive ved!

Faktisk er det så stort et kick, at jeg glæder mig helt til at komme i gang igen - Og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

TR

Man kan hvad man vil! Måske tænker du at knap 30 kg er meget, men det kan gå ret hurtigt, hvis du holder i. Jeg tabte 20 kg på 5 måneder på madlog (derefter lidt mere med lidt langsommere tempo), det er en fantastisk side, og du vil elske din beslutning! Og man kan sagtens tabe sig ret hurtigt uden det er surt og kronisk grøntags-diæt

Hva er det for en side madlog ?

Vil så gerne tabe mig, føler mig fed og klam .. men har så svært ved at komme igang , idet jeg ikk selv synes jeg spiser så meget usundt ! ..
Men det må jeg jo gør, når jeg har taget 3-4kg på , på ingen tid .

- Jeg mangler os det spark til at komme igang!

Anmeld

1. oktober 2011

Frøken J.

TR skriver:

Hva er det for en side madlog ?

Vil så gerne tabe mig, føler mig fed og klam .. men har så svært ved at komme igang , idet jeg ikk selv synes jeg spiser så meget usundt ! ..
Men det må jeg jo gør, når jeg har taget 3-4kg på , på ingen tid .

- Jeg mangler os det spark til at komme igang!

www.madlog.dk - Du kan prøve en testprofil derinde Det er en side, hvor du logger hvad du spiser i løbet af dagen. Altså vejer det og taster det ind, og så skal du holde dig indenfor en vist kalorietal, hvilket vil bevirke du taber dig. Du kan også taste den motion ind du dyrker og se hvor meget du forbrænder, og der er en masse fede statistikker. Fantastisk side, som MANGE har haft succes med! For ikke nok med at du taber dig, du får også en meget større forståelse for madvarers sammensætning, fornuftig kost osv. Og især lærer du, at selvom man tror man spiser fornuftigt, så tager man ofte fejl! Fx tænker mange: "Jamen skal bare spise grov i stedet for hvid pasta, så kører det" - Jo jo, det er sundere, men der er stadig MANGE kalorier i!!!

Synes du skal kaste dig ud i det. Du vil takke dig selv for det!

Anmeld

1. oktober 2011

TR

Frøken J. skriver:

www.madlog.dk - Du kan prøve en testprofil derinde Det er en side, hvor du logger hvad du spiser i løbet af dagen. Altså vejer det og taster det ind, og så skal du holde dig indenfor en vist kalorietal, hvilket vil bevirke du taber dig. Du kan også taste den motion ind du dyrker og se hvor meget du forbrænder, og der er en masse fede statistikker. Fantastisk side, som MANGE har haft succes med! For ikke nok med at du taber dig, du får også en meget større forståelse for madvarers sammensætning, fornuftig kost osv. Og især lærer du, at selvom man tror man spiser fornuftigt, så tager man ofte fejl! Fx tænker mange: "Jamen skal bare spise grov i stedet for hvid pasta, så kører det" - Jo jo, det er sundere, men der er stadig MANGE kalorier i!!!

Synes du skal kaste dig ud i det. Du vil takke dig selv for det!

1000 tak for det ..
Det lyder bare til at tage meget af ens tid, med at man skal stå og veje det ..

Anmeld

1. oktober 2011

Frøken J.

TR skriver:

1000 tak for det ..
Det lyder bare til at tage meget af ens tid, med at man skal stå og veje det ..

Groft sagt er det jo bare en dårlig undskyldning for ikke at komme i gang at sige sådan En undskyldning i en perlerække af undskyldninger: "Åh, det tager så lang tid. Og jeg kan jo slet ikke LIDE grøntsager. Og det er jo også så synd for mig" - Ja, jeg prikker lidt til dig nu Helt seriøst, hvis du tænker på hvor meget tid du bruger foran pcen på bare at surfe. Det tager måske MAX et kvarter ud af en dag, når man lige kommer ind i rutinen. Mange af tingene kan du indtaste standardmål. Så hvis du fx søger efter "Schulstad Vikinge rugbrød" så kan du trykke én skive i søgefeltet. Derudover gør det jo ingen forskel, om du smører din rugbrød imens den ligger på en køkkenvægt, eller imens den ligger på bordet. Det går jo ud på ét. Hvis man virkelig vil tabe sig, må man også være parat til at ofre lidt for det. I dette tilfælde en minimal tidsperiode af ens dag til logning. Det kommer jo ikke sovende til én!

Det er ikke groft ment, men det er så nemt at komme med tusinde undskyldninger for hvorfor det er besværligt, men det taber man sig ikke af

- Hilsen hende, der har været der, men lærte jeg kun blev tykkere og ikke tyndere af det

Anmeld

1. oktober 2011

TR

Frøken J. skriver:

Groft sagt er det jo bare en dårlig undskyldning for ikke at komme i gang at sige sådan En undskyldning i en perlerække af undskyldninger: "Åh, det tager så lang tid. Og jeg kan jo slet ikke LIDE grøntsager. Og det er jo også så synd for mig" - Ja, jeg prikker lidt til dig nu Helt seriøst, hvis du tænker på hvor meget tid du bruger foran pcen på bare at surfe. Det tager måske MAX et kvarter ud af en dag, når man lige kommer ind i rutinen. Mange af tingene kan du indtaste standardmål. Så hvis du fx søger efter "Schulstad Vikinge rugbrød" så kan du trykke én skive i søgefeltet. Derudover gør det jo ingen forskel, om du smører din rugbrød imens den ligger på en køkkenvægt, eller imens den ligger på bordet. Det går jo ud på ét. Hvis man virkelig vil tabe sig, må man også være parat til at ofre lidt for det. I dette tilfælde en minimal tidsperiode af ens dag til logning. Det kommer jo ikke sovende til én!

Det er ikke groft ment, men det er så nemt at komme med tusinde undskyldninger for hvorfor det er besværligt, men det taber man sig ikke af

- Hilsen hende, der har været der, men lærte jeg kun blev tykkere og ikke tyndere af det

Du har fuldstændig ret !!!
Det bare med at komme igang , og jeg er så småt begyndt, mangler bare at få noget mere motion ind hver dag ..

Har luret på siden, men jeg forstår ikk ret meget af dem .. Har været inde hvor man skriver et mad navn , men kan ikk fat hva man får ud af det   ..

( er ikk så god til det der læs og forstår )

Anmeld

1. oktober 2011

Frøken J.

TR skriver:

Du har fuldstændig ret !!!
Det bare med at komme igang , og jeg er så småt begyndt, mangler bare at få noget mere motion ind hver dag ..

Har luret på siden, men jeg forstår ikk ret meget af dem .. Har været inde hvor man skriver et mad navn , men kan ikk fat hva man får ud af det   ..

( er ikk så god til det der læs og forstår )

Jamen lad os sige, at du fx har spist en portion cheasy vaniljeyoghurt med bananskiver i. Så søger du først efter "cheasy vanilje" og trykker på yoghurt. Nede i bunden taster du så ind hvor mange gram du har spist og trykker gem. Så gør du det samme med bananen. Så kan du se ude i højre side hvor mange kalorier du har spist for, og du skal så holde dig indenfor det kalorieantal, som madlog har regnet ud du må få ud fra de informationer, som du har angivet om dig selv.

Af den årsag er det også en god idé på forhånd at taste ind og planlægge hvad du vil spise i løbet af dagen, så du ikke pludselig kun har 50 kalorier til overs når du når eftermiddagen

Anmeld

1. oktober 2011

Molly8

Anonym skriver:

Ja kald mig bare idiot, jeg har idag været ude og købe vinterjakke og jeg købte en fed en til 800 kr som jeg ikke kan lukke (mangler liiiige at tabe mig lidt inden den er der) Jeg stod i butikken og tænkte aaaarrghh hvor er jeg bare tyk !!  Så besluttede jeg mig for at købe den og håbe at det blev motivation for at starte på det vægttab jeg længe har drømt om, ellers må jeg jo fryse som straf til vinter ..

Mon det lykkedes ? .. I hope.. Jeg har ihvertfald lige oprettet en konto på madlog i håb om at tabe hele 28,4 kg (chriiiist hårdt arbejde )

Ønsk mig held og lykke

Vil du ikke fortælle lidt om madlog?

Inspireret af dig, har jeg lige været inde at kigge. Efter jeg er holdt op med at amme, går vægten kun den forkerte vej, så jeg er også nødt til at gøre noget.

Kender du madlog i forvejen?

Kh Molly

Anmeld

1. oktober 2011

TR

Frøken J. skriver:

Jamen lad os sige, at du fx har spist en portion cheasy vaniljeyoghurt med bananskiver i. Så søger du først efter "cheasy vanilje" og trykker på yoghurt. Nede i bunden taster du så ind hvor mange gram du har spist og trykker gem. Så gør du det samme med bananen. Så kan du se ude i højre side hvor mange kalorier du har spist for, og du skal så holde dig indenfor det kalorieantal, som madlog har regnet ud du må få ud fra de informationer, som du har angivet om dig selv.

Af den årsag er det også en god idé på forhånd at taste ind og planlægge hvad du vil spise i løbet af dagen, så du ikke pludselig kun har 50 kalorier til overs når du når eftermiddagen

Kæft det lyder smart ..
Jeg må lige kigge noget mere for har ikk fundet det sted hvor jeg skriver om mig selv hehe

Anmeld

1. oktober 2011

Molly8

Frøken J. skriver:

Tak for info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.