Manglende pakke.... what to do ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.451 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

Laura.

Jeg har købt lidt tøj af en bruger herinde, og tøjet er sendt som pakke. Sælger fortæller mig at hun har sendt den afsted d. 23, men jeg har intet modtaget. I onsdags skriver jeg til hende og spørger, hvis jeg stadig intet har modtaget senest fredag om hun så vil spore pakken. (hun har været logget på efterfølgende og højst sansynligt læst beskeden, men intet svar) Jeg skriver til hende igen fredag eftermiddag at der stadig ingen pakke er og hun gerne må spore den nu, men brugeren har ikke været på de sidste par dage.. jeg her virkelig dårlige fornemmelser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

Happiness

Kan du ikke skrive til en moderator? Mon ikke de kan få fat i personen? Du har ikke et nummer?

Anmeld

1. oktober 2011

bullerbassen

Altså hvis den er sendt som pakke kan den spores - har du ikke fået track nummer på den.

Er pakken sendt med omdeling eller uden ???

Efter de nye regler 1 april bliver der sendt en seddel til modtager når pakken er sendt med traking nummer ( mener jeg )

Anmeld

1. oktober 2011

Laura.

Happiness skriver:

Kan du ikke skrive til en moderator? Mon ikke de kan få fat i personen? Du har ikke et nummer?

Jeg har ingenting på sælger, desværre...

Anmeld

1. oktober 2011

Laura.

bullerbassen skriver:

Altså hvis den er sendt som pakke kan den spores - har du ikke fået track nummer på den.

Er pakken sendt med omdeling eller uden ???

Efter de nye regler 1 april bliver der sendt en seddel til modtager når pakken er sendt med traking nummer ( mener jeg )

Jeg har intet fået, hverken track nr. eller tlf. nr til sælger..

Jeg ved ikke om den er sendt med omdeling.. hun fortalte bare at hun havde sendt den der d. 23 som pakke.. Jeg undrede mig lidt over, at sælger ikke søgte efter pakken i onsdags, da jeg første gang gør hende opmærksom på at jeg ingen pakke har fået... og hun har ikke været på siden..

Anmeld

1. oktober 2011

bullerbassen

Dk Lady skriver:

Jeg har intet fået, hverken track nr. eller tlf. nr til sælger..

Jeg ved ikke om den er sendt med omdeling.. hun fortalte bare at hun havde sendt den der d. 23 som pakke.. Jeg undrede mig lidt over, at sælger ikke søgte efter pakken i onsdags, da jeg første gang gør hende opmærksom på at jeg ingen pakke har fået... og hun har ikke været på siden..

Hmmm men er den sendt som pakke eller som brev ???

Anmeld

1. oktober 2011

Laura.

bullerbassen skriver:

Hmmm men er den sendt som pakke eller som brev ???

Som pakke, for porto blev de der 80,-.. det kan ikke bliver SÅ dyrt hvis det var som brev tænker jeg...?

Anmeld

1. oktober 2011

bullerbassen

Dk Lady skriver:

Som pakke, for porto blev de der 80,-.. det kan ikke bliver SÅ dyrt hvis det var som brev tænker jeg...?

Hvis du har givet 80 kr er det med omdeling ... ved ikke om der ved omdeling bliver sendt et brev til modtager.

Det gør der nemlig uden omdeling . Der bliver sendt en seddel med at pakken er sendt og kan afhentes på følgende adresse fra d dato.

Du har ikke fået en seddel fra posten at pakken er forsøgt afleveret men ingen hjemme???

Men når den er sendt som pakke SKAL sælger have en kvittering med track nummer hvor pakken kan spores.

Anmeld

1. oktober 2011

Laura.

bullerbassen skriver:

Hvis du har givet 80 kr er det med omdeling ... ved ikke om der ved omdeling bliver sendt et brev til modtager.

Det gør der nemlig uden omdeling . Der bliver sendt en seddel med at pakken er sendt og kan afhentes på følgende adresse fra d dato.

Du har ikke fået en seddel fra posten at pakken er forsøgt afleveret men ingen hjemme???

Men når den er sendt som pakke SKAL sælger have en kvittering med track nummer hvor pakken kan spores.

Nej, jeg har ingen ting fået af hverken sælger eller postbud... Ja, sælger skal have en kvittering med track nr. på pakken, men som jeg skriver i mit første indlæg, så har jeg en dårlig fornemmelse med det hele.. jeg frygter at sælger ikke har den kvittering...

Anmeld

1. oktober 2011

lisesp83

ØV.. Det er sku da bare for meget

Man kan håbe det er på vej, eller der er andet galt, og at det ikke er sælgeren herinde, der har fejlen på sine skuldre.

For jeg køber også en del, og jeg vil ikke tages ved næsen da.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.