åhhh gud, hvor er jeg dog utålmodig nu :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2011

MaybeBaby

TrineMine86 skriver:

jeg ved det er komplet åndsvagt, men er virkelig så utålmodig og vil bare så inderligt gerne snart se min lille dreng og holde ham i mine arme, det er sleet ikke til at holde ud mere

ved jeg har tid til igangsættelse tirsdag og der går jo ikke mange dage før det endelig lykkedes nu, men havde bare sat mig i hovedet at jeg kom til at føde 1-2 uger før termin, og nu sidder jeg her(41+1), uden det mindste tegn på at jeg snart skal være mor..

bare et "tude" indlæg fra mig af  ve-støv modtages stadig gerne, selvom jeg tvivler på at det virker

god weekend til jer alle

Jeg nåede jo knap nok at blive arrig over at være gået over, da vandet jo gik kl 6 om morgenen 40+1! Men kan levende forestille mig frustrationerne! Åh, jeg håber sådan du går igang selv inden tirsdag. Plop, og så går vandet... GO GO GO!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Præcis, og når folk siger: "Ej du kommer til at saaaaavne bare at dovne den" - Ja, det er fint nok, men helt ærligt! Man når et punkt, hvor det bare er udmattende og trættende at ligge henslægt på sengen og læse, sidde foran pc'en med mere. Det er røvhamrende kedeligt, virkelig. Især når man når det punkt, hvor det er for hårdt at rende alle mulige steder hen. Har det nemlig som dig!

Jeg tror desværre også, at jeg kommer til at gå en del over tid som dig.. Og jeg troede også, at jeg ville føde før tid!

lige præcis, har det FULDSTÆNDIGT ligesom dig..

ja jeg var inde at få stoppet begyndende veer i uge 27 (tror jeg det var), og fik at vide at jeg ville komme til at føde før tid og at jeg skulle indstille mig på dette..

HVOR bliver de veer af nu når jeg har brug for dem altså

Anmeld

1. oktober 2011

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

Jeg nåede jo knap nok at blive arrig over at være gået over, da vandet jo gik kl 6 om morgenen 40+1! Men kan levende forestille mig frustrationerne! Åh, jeg håber sådan du går igang selv inden tirsdag. Plop, og så går vandet... GO GO GO!

nej, håber virkelig på at vandet går, da han jo desværre ikke står fast endnu, så mente JM at der ville gå noget tid før min livmoderhals var væk så.. 

men tak tak for opmuntringen, det hjælper på humøret det hele

Anmeld

1. oktober 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

lige præcis, har det FULDSTÆNDIGT ligesom dig..

ja jeg var inde at få stoppet begyndende veer i uge 27 (tror jeg det var), og fik at vide at jeg ville komme til at føde før tid og at jeg skulle indstille mig på dette..

HVOR bliver de veer af nu når jeg har brug for dem altså

Det er seriøst typisk, at kroppen snyder på den måde!

Anmeld

1. oktober 2011

Mette.

TrineMine86 skriver:

mange tak

hvordan gik din fødsel igang? siden du havde mistet al håb og så alligevel lige fødte der..

håber håber håber bare at det snart vil gå igang

Jeg var på cykel tur, faktisk om aftenen 41+0, hvor mit vand gik i en stor skylle midt i et stort vejkryds. 

Mine veer kom først om natten 41+1, og fødte allerede efter 3 timer med rigtige veer, kl. 7 om morgenen. Min mave var desuden heller ikke sunket og hun stod heller ikke helt fast, så der var ingen tegn, før vandet pludselig bare gik. Så der er håb forude. 

Anmeld

1. oktober 2011

MajseMaja

Åhh jeg er altså også ved at gå til, og jeg er kun 38+5. kan slet ikke overskue at skulle gå over tid, men mest af alt fordi jeg keeeder mig og er rastløs. Jeg får så lynhurtigt ondt over det hele så orker heller ikke at tage nogle steder. Og så spændende er det sku heller ikke at ligge og læse, se tv og gøre rent dag ind og dag ud!

Sender lige en masse vestøv :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.