Frøken J. skriver:
Det er overhovedet ikke åndssvagt, og alle dem, der eventuelt måtte sige: "Du ER jo førstegangsfødende og det ER normalt at gå over tid" skal bare flette
Enten gik de ikke selv over tid, eller også har de glemt, hvordan det føltes. Jeg kan levende forestille mig hvordan du har det. Jeg er ikke en gang gået over tid endnu, og er meget utålmodig!
Jeg sender dig masser af vestøv! Hvordan får du tiden til at gå? Jeg keder mig bravt..
ja, for den høre man tit, eller også så siger folk.. åhh hold op med at være utålmodig og nyd din gravide mave mens du kan.. MEN jeg har altså nydt min mave i 9 måneder nu og nu vil jeg bare gerne til at nyde min søn 
jamen jeg sidder her ved computeren, eller tager hjem til mine forældre (min mor er dagplejer) og leger med de skønne unger der, men må indrømme at efter jeg er gået over termin, så har jeg mest af alt bare lyst til at være hjemme, alene med min kæreste.. synes kroppen er så træt og har svært ved at overskue når veninder osv skriver om vi skal lave et eller andet..
for at dit vand går i nat og at du bliver en af de heldige der får lov at føde på termindagen 
Anmeld