åhhh gud, hvor er jeg dog utålmodig nu :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

TrineMine86

jeg ved det er komplet åndsvagt, men er virkelig så utålmodig og vil bare så inderligt gerne snart se min lille dreng og holde ham i mine arme, det er sleet ikke til at holde ud mere

ved jeg har tid til igangsættelse tirsdag og der går jo ikke mange dage før det endelig lykkedes nu, men havde bare sat mig i hovedet at jeg kom til at føde 1-2 uger før termin, og nu sidder jeg her(41+1), uden det mindste tegn på at jeg snart skal være mor..

bare et "tude" indlæg fra mig af  ve-støv modtages stadig gerne, selvom jeg tvivler på at det virker

god weekend til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

twinny

øv bøv... ventetiden er bare så hård.... Man føler bare alle føder før en selv...

Men tirsdag er lige om lidt...

Anmeld

1. oktober 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

jeg ved det er komplet åndsvagt, men er virkelig så utålmodig og vil bare så inderligt gerne snart se min lille dreng og holde ham i mine arme, det er sleet ikke til at holde ud mere

ved jeg har tid til igangsættelse tirsdag og der går jo ikke mange dage før det endelig lykkedes nu, men havde bare sat mig i hovedet at jeg kom til at føde 1-2 uger før termin, og nu sidder jeg her(41+1), uden det mindste tegn på at jeg snart skal være mor..

bare et "tude" indlæg fra mig af  ve-støv modtages stadig gerne, selvom jeg tvivler på at det virker

god weekend til jer alle

Det er overhovedet ikke åndssvagt, og alle dem, der eventuelt måtte sige: "Du ER jo førstegangsfødende og det ER normalt at gå over tid" skal bare flette Enten gik de ikke selv over tid, eller også har de glemt, hvordan det føltes. Jeg kan levende forestille mig hvordan du har det. Jeg er ikke en gang gået over tid endnu, og er meget utålmodig!

Jeg sender dig masser af vestøv! Hvordan får du tiden til at gå? Jeg keder mig bravt..

Anmeld

1. oktober 2011

TrineMine86

Baby-støv skriver:

øv bøv... ventetiden er bare så hård.... Man føler bare alle føder før en selv...

Men tirsdag er lige om lidt...

ja det er frygtelig at vente og vente, selvom man ved at der snart sker noget

og lige engang til.. hvor er dine drenge bare skønne altså

Anmeld

1. oktober 2011

twinny

TrineMine86 skriver:

ja det er frygtelig at vente og vente, selvom man ved at der snart sker noget

og lige engang til.. hvor er dine drenge bare skønne altså

Jaah det kan jeg godt forstå.. drengene kom to uger for tidligt og jeg var vildt utålmodig.. Så kan kun forestille mig, hvor utålmodig du er...

For der sker noget lige nu...

Mange tak...  det er helt fantastisk at være mor...

Anmeld

1. oktober 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Det er overhovedet ikke åndssvagt, og alle dem, der eventuelt måtte sige: "Du ER jo førstegangsfødende og det ER normalt at gå over tid" skal bare flette Enten gik de ikke selv over tid, eller også har de glemt, hvordan det føltes. Jeg kan levende forestille mig hvordan du har det. Jeg er ikke en gang gået over tid endnu, og er meget utålmodig!

Jeg sender dig masser af vestøv! Hvordan får du tiden til at gå? Jeg keder mig bravt..

ja, for den høre man tit, eller også så siger folk.. åhh hold op med at være utålmodig og nyd din gravide mave mens du kan.. MEN jeg har altså nydt min mave i 9 måneder nu og nu vil jeg bare gerne til at nyde min søn

jamen jeg sidder her ved computeren, eller tager hjem til mine forældre (min mor er dagplejer) og leger med de skønne unger der, men må indrømme at efter jeg er gået over termin, så har jeg mest af alt bare lyst til at være hjemme, alene med min kæreste.. synes kroppen er så træt og har svært ved at overskue når veninder osv skriver om vi skal lave et eller andet..

for at dit vand går i nat og at du bliver en af de heldige der får lov at føde på termindagen

Anmeld

1. oktober 2011

TrineMine86

Baby-støv skriver:

Jaah det kan jeg godt forstå.. drengene kom to uger for tidligt og jeg var vildt utålmodig.. Så kan kun forestille mig, hvor utålmodig du er...

For der sker noget lige nu...

Mange tak...  det er helt fantastisk at være mor...

ja det kunne jeg forestille mig at det var, glæder mig til det bliver min tur

og mange tak for opmuntringen

Anmeld

1. oktober 2011

Mette.

TrineMine86 skriver:

god weekend til jer alle

Din stakkel, det er så hårdt de sidste dage. Jeg håber du snart får nogle veer, så i kan få guldklumpen i armene.

Jeg fødte selv 41+1, hvor jeg også havde opgivet alt og havde slet heller ingen tegn, så måske det alligevel pludselig bliver nu, jeg , også en masse ve-støv.

Anmeld

1. oktober 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

ja, for den høre man tit, eller også så siger folk.. åhh hold op med at være utålmodig og nyd din gravide mave mens du kan.. MEN jeg har altså nydt min mave i 9 måneder nu og nu vil jeg bare gerne til at nyde min søn

jamen jeg sidder her ved computeren, eller tager hjem til mine forældre (min mor er dagplejer) og leger med de skønne unger der, men må indrømme at efter jeg er gået over termin, så har jeg mest af alt bare lyst til at være hjemme, alene med min kæreste.. synes kroppen er så træt og har svært ved at overskue når veninder osv skriver om vi skal lave et eller andet..

for at dit vand går i nat og at du bliver en af de heldige der får lov at føde på termindagen

Præcis, og når folk siger: "Ej du kommer til at saaaaavne bare at dovne den" - Ja, det er fint nok, men helt ærligt! Man når et punkt, hvor det bare er udmattende og trættende at ligge henslægt på sengen og læse, sidde foran pc'en med mere. Det er røvhamrende kedeligt, virkelig. Især når man når det punkt, hvor det er for hårdt at rende alle mulige steder hen. Har det nemlig som dig!

Jeg tror desværre også, at jeg kommer til at gå en del over tid som dig.. Og jeg troede også, at jeg ville føde før tid!

Anmeld

1. oktober 2011

TrineMine86

Mette. skriver:

Din stakkel, det er så hårdt de sidste dage. Jeg håber du snart får nogle veer, så i kan få guldklumpen i armene.

Jeg fødte selv 41+1, hvor jeg også havde opgivet alt og havde slet heller ingen tegn, så måske det alligevel pludselig bliver nu, jeg , også en masse ve-støv.

mange tak

hvordan gik din fødsel igang? siden du havde mistet al håb og så alligevel lige fødte der..

håber håber håber bare at det snart vil gå igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.