Igangsættelse ved hjælp af stikpiller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2011

TrineMine86

Sofia24 skriver:

Tror ikke man kan generalisere på den måde.... Stikpiller virker såååå forskelligt fra person til person!

Lige fra at sætte direkte gang i veer, til blot at blødgøre livmodermunden, til slet ikke at gøre noget som helst...

Jeg fik 2 stikpiller i løbet af en dag og hos mig gjorde de intet, bortset fra en smule smerter + blødgørelse (ingen afkortning) af livmoderhalsen/munden. Hos mig var det først da ve-droppet blev sat til at der skete noget...

Vil ønske dig al mulig held og fornøjelse med den forestående fødsel - håber du får en fantastisk oplevelse

okei, ja det er nok at rigtig at det virker meget forskelligt..

hvor lang tid gik der fra du fik den 1 stikpille og til du havde født? er det ikke op til 3 dage de siger at det kan tage?

og 1000 tak, glæder mig så meget til at vi kan holde vores lille dreng i armene  og glæder mig så meget til at se hvordan jeg selv og manden klarer fødslen hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

LIZO

TrineMine86 skriver:

okei, godt at høre

hmm ja jeg vil da også foretrække at det måske gøre lidt ekstra ondt, men at det så ikke varer så længe.. ved du om man kan bede om at få ve-drop også, eller var det bare noget du fik?

8 cm på 90 min???  shit, det var hurtigt

jeg fik ikke selv veer.. og åbnet mig ikke selv.. så derfor fik jeg ve drop.. første gang tog det 5 timer at åbne mig 7 cm anden gang 1 1/2 time.. om de 8 cm.. den sidste fødsel vr klart den nemmenste, men viste jo os hva der skulle ske  

det er jm der vudere om man skal ha det under fødslen..

Anmeld

1. oktober 2011

Mor til L&S

TrineMine86 skriver:

hej alle sammen

jeg vil lige høre om der er nogen der kan svarer mig på dette spørgsmål..

har hørt at en fødsel der bliver sat igang ved hjælp af stikpiller er meget mere smertefuldt end en fødsel der går igang naturligt? Er det bare en skrøne eller er der noget om snakken?

Jeg spekulere lidt over det, da jeg har en tid til igangsættelse på tirsdag og der er INGEN tegn på at det går igang af sig selv, jeg håber selvfølgelig HELT vildt at det vil gå igang selv, men må indrømme at jeg har mistet troen på det

Knus Trine (41+1) 

Hej

Jeg kan ikke rigtig svare dig da jeg kun har født 1 gang og det var med igansættelse med stikpille.

Ved mig var den mere smertefuld end en alm fødsel (sådan som JM så på det) MEN kun fordi at det var en hurtigt fødsel på 4 timer... (fra vandet blev taget og jeg fik veer med det samme til hun blev født)

Jeg hellere ha en hurtig fødsel som er lidt mere smertefuld end at en fødsel i mange timer....

Anmeld

1. oktober 2011

Nettemor

Hej smukke

Fik lagt stikpille kl 8 onsdag. Havde lidt småveer inden . Tog hjem og kom ind om aftenen igen. Kl 20.30 tog de vandet og kl 03.18 havde jeg bassen på maven

Anmeld

2. oktober 2011

mortilflere

Min nemmeste fødsel var da jeg blev sat igang med stik piller , 3 timer og 18 min så gik jeg ned på barsel gangen med ham i armene

Held g lykke og rigtig god fødsel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.