Anonym skriver:
Jeg har endnu ikke hentet dem på apoteket.. Har det meget svært med piller generelt og tager dem helst aldrig. Har taget piller ifb en operation og 1 gang pga hovedpine. Vil helst undgå det og det er nok derfor jege rlidt længe om at hente dem.. 
Kan du så se at komme afsted
Det er rigtig grænseoverskridende at skulle gøre det. Og man tror man bare sådan lige foranrer sig fra den ene dag til den anden. Men sådan er det slet ikke. Og ordet lykkepiller er helt malplaceret! Det er ikke noget man føler lykke af, det er derimod antidepressiver, som netop kan hjælpe med til, at man ryger fra følelsen af at være dybt deprimeret til et mere normalt niveau.
Jeg har prøvet nogle forskellige, og har syntes bedst om Zoloft (Zertralin) - De er godt gennemprøvede og koster ikke en bondegård, og har ikke så mange bivirkninger hos de fleste. Dog kan man godt opleve en del angst i de første par uger, men derefter skulle man gerne få det bedre! De har hjulpet mig utroligt meget efter min fødselsreaktion, og jeg kan altså stadig blive både glad, ked af det, forelsket osv. Jeg er ikke blevet 'flad' i mine følelser, og kan sagtens være ked af noget konkret. Men det har hjulpet meget på den der generelle følelse af at være deprimeret, uden at der egentlig er noget galt.
Og så kan jeg også varmt anbefale terapi sideløbende! Det virker bedst i en kombination nemlig!
God bedring - du fortjener at få det godt!
Anmeld