Mødregrupper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Jeg har også sagt ja, men der er indtil videre vist kun en eller to andre 1. gangs og det er alle! Men så får man jo lige sådan en intim hyggelig gruppe og det er måske heller ikke så skidt en ide. Og så kan jeg jo altid stoppe, hvis det slet ikke er mig

Det synes jeg egentlig lyder meget hyggeligt Vi er 6 piger - alle 1. gangs fødende. 

Jeg er lidt spændt på hvordan det bliver at være 12 mennesker her hjemme hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Vi har ikke haft sp endnu så har ikke takket ja tak eller nej tak endnu, med Nicklas var jeg med i mødregruppen, men den gik rigtig hurtig i opløsning efter 2 gange var der to som ikke gad mere og så var vi 4 tilbage hvor af den ene to til sverige fra september til december. en anden startede skole igen efter 4 måneder.

Vi begynde da Nicklas var 2½ månede og han var den ældste og den yngste var 4 uger så jeg fik ikke så meget ud af det.

Ved ikke helt om jeg gider denne her gang, men nu må vi jo se vores sp kommer på tirsdag (vi har fået den samme som sidst)

Øv hvor uheldigt! Så kan jeg godt forstå, at du ikke fik så meget ud af det.

Jeg er spændt på, om der er nogen der hopper fra gruppen midt i det hele. Man ved jo selvfølgelig aldrig hvordan kemien bliver.

Anmeld

3. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Jeg prøvede det da jeg fik Julie... Må indrømme det ikke siger mig noget.. Jeg var i to forskellige grupper med Julie... Det handlede mest om hvis baby der kunne hvad hvornår... Der gik sport i det, og bestemt ikke det jeg ønskede det skulle handle om... 

Denne gang her er jeg blevet tilbudt det og takkede nej... derefter blev jeg tilbudt en gruppe for alle aldre hvor mødre har haft en meget træls og belastet barndom... Den takker jeg også nej til... 

Hvorfor var du i to grupper?

Øv, det lyder da godt nok også trist! Det er jo ikke meningen at man skal konkurere med hinanden! (det er i hvert fald ikke det jeg ønsker med sådan en gruppe!)

Jeg håber man kan bruge dem til tips og råd og få lettet sine frustrationer. Selvom jeg jo har jer til det samme hehe 

Anmeld

3. oktober 2011

Mira0911

Hvorfor var du i to grupper?

Øv, det lyder da godt nok også trist! Det er jo ikke meningen at man skal konkurere med hinanden! (det er i hvert fald ikke det jeg ønsker med sådan en gruppe!)

Jeg håber man kan bruge dem til tips og råd og få lettet sine frustrationer. Selvom jeg jo har jer til det samme hehe 

Den første gruppe var jeg den eneste 1. gangs mor, og synes ikke det var fedt at være i den gruppe, jeg blev "skubbet" til side... Og de snakkede løs om deres andre børn... Så den gruppe droppede jeg og prøvede en ny i håb om det var bedre.. 

Den anden gruppe var så den hvor det handlede om hvem der kunne hvad først og det gad jeg heller ikke... 

Anmeld

3. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Den første gruppe var jeg den eneste 1. gangs mor, og synes ikke det var fedt at være i den gruppe, jeg blev "skubbet" til side... Og de snakkede løs om deres andre børn... Så den gruppe droppede jeg og prøvede en ny i håb om det var bedre.. 

Den anden gruppe var så den hvor det handlede om hvem der kunne hvad først og det gad jeg heller ikke... 

Øv hvor irriterende. 

Det er så fordelen ved at der er så mange fødende i København hehe. Vi er alle 1. gangsfødende og nogenlunde samme alder. Jeg kunne heller ikke forestille mig at være i gruppe med en masse fleregangsfødende - tror jeg ville føle mig udenfor.

Anmeld

3. oktober 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Øv hvor irriterende. 

Det er så fordelen ved at der er så mange fødende i København hehe. Vi er alle 1. gangsfødende og nogenlunde samme alder. Jeg kunne heller ikke forestille mig at være i gruppe med en masse fleregangsfødende - tror jeg ville føle mig udenfor.

Det var rigtig træls.. 

Altid noget I har samme alder osv hos dig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.