Mødregrupper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Ka+Ma=Be

Hej piger

Jah, nu er vi jo en del mødre efterhånden Så jeg ville lige høre jer ad, hvordan i har det med mødregrupper? Nu tænker jeg på dem som man bliver sat i af sundhedsplejen.

Har i takket ja eller nej til tilbudet? Og hvorfor eller hvorfor ikke?

Jeg har sagt ja tak. Og det er med meget blandende følelser. Jeg glæder mig rigtig meget, men jeg er også meget spændt på, hvad det er for nogle piger, jeg er kommet i gruppe med

Vi skal mødes for første gang allerede på tirsdag  Det synes jeg er meget hurtigt - men samtidigt så skal Mathias jo tilbage på arbejde på mandag. Så det bliver sikkert meget rart at ses med nogle andre og kunne snakke baby, gylp og lortebleer hehe.

Alt i alt håber jeg bare, at det er nogle søde piger, som man har lyst til at ses med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

ønskeprinsesse2011

jeg sagde ja tak til mødregruppe dels for at møde andre mødre på samme alder som mig selv men os for bare at komme lidt ud af huset. og for at ha nogen og snakke med.. jeg er super glad for min mødregruppe og vi har mødtes 3 gange siden jeg fødte..

Anmeld

30. september 2011

HeidiØ

Katte87 skriver:

Hej piger

Jah, nu er vi jo en del mødre efterhånden Så jeg ville lige høre jer ad, hvordan i har det med mødregrupper? Nu tænker jeg på dem som man bliver sat i af sundhedsplejen.

Jeg har sagt ja tak. Og det er med meget blandende følelser. Jeg glæder mig rigtig meget, men jeg er også meget spændt på, hvad det er for nogle piger, jeg er kommet i gruppe med

Vi skal mødes for første gang allerede på tirsdag  Det synes jeg er meget hurtigt - men samtidigt så skal Mathias jo tilbage på arbejde på mandag. Så det bliver sikkert meget rart at ses med nogle andre og kunne snakke baby, gylp og lortebleer hehe.

Alt i alt håber jeg bare, at det er nogle søde piger, som man har lyst til at ses med 

Jeg takkede ja, og jeg var allerede afsted med William igår.. 16 dage gammel! Jeg overvejede HELT vildt at melde afbud, jeg sys bare det var SÅ tidligt.. med SP hentede mig og så kørte vi afsted.. og det er det BEDSTE jeg har gjort!!

I min er der 2 som er 4. gangsmødre og vi er 3 som er 1. gangs - det er helt vildt godt.

Vi har aftalt at mødes hver 14. dag - og det er super rart at komme ud blandt andre.. for ja, det er rart at tale med andre end sin lille bebs derhjemme - haha

Anmeld

30. september 2011

Ka+Ma=Be

ønskeprinsesse2011 skriver:

jeg sagde ja tak til mødregruppe dels for at møde andre mødre på samme alder som mig selv men os for bare at komme lidt ud af huset. og for at ha nogen og snakke med.. jeg er super glad for min mødregruppe og vi har mødtes 3 gange siden jeg fødte..

Hvor dejligt at høre! Jeg håber også meget at komme i en god og dynamisk gruppe.

Man behøves jo ikke være de bedste veninder, men bare det er nogle søde tøser, som man kan lide at mødes med

Anmeld

30. september 2011

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Jeg takkede ja, og jeg var allerede afsted med William igår.. 16 dage gammel! Jeg overvejede HELT vildt at melde afbud, jeg sys bare det var SÅ tidligt.. med SP hentede mig og så kørte vi afsted.. og det er det BEDSTE jeg har gjort!!

I min er der 2 som er 4. gangsmødre og vi er 3 som er 1. gangs - det er helt vildt godt.

Vi har aftalt at mødes hver 14. dag - og det er super rart at komme ud blandt andre.. for ja, det er rart at tale med andre end sin lille bebs derhjemme - haha

Hold da op - det var godt nok tidligt ja! Men dejligt at det har været en positiv oplevelse.

Er det en god gruppe du er kommet i umiddelbart?

Sjovt at det er så blandet, men det har nok noget at gøre med, hvor man bor og hvor man føder. I København er vi så mange, så der bor alle tøserne lige rundt om hjørnet, de er alle på alder med mig og de er alle 1. gangsfødende Så det tegner i hvert fald positivt.

Anmeld

1. oktober 2011

HeidiØ

Katte87 skriver:

Hold da op - det var godt nok tidligt ja! Men dejligt at det har været en positiv oplevelse.

Er det en god gruppe du er kommet i umiddelbart?

Sjovt at det er så blandet, men det har nok noget at gøre med, hvor man bor og hvor man føder. I København er vi så mange, så der bor alle tøserne lige rundt om hjørnet, de er alle på alder med mig og de er alle 1. gangsfødende Så det tegner i hvert fald positivt.

Ja, det synes jeg umiddelbart Så det er jo dejligt.. men det er lidt svært at bedømme efter 1 gang

Hehe ja, tænkte nok det var sådan i kbh.. vi flyttede fra Hedehusene og herover til jylland i august - men vi bor stadig i en radius af 3 km allesammen, og det er finno

Fortæl endelig hvordan det er gået i din gruppe

Anmeld

1. oktober 2011

MaybeBaby

Katte87 skriver:

Hej piger

Jeg har også sagt ja, men der er indtil videre vist kun en eller to andre 1. gangs og det er alle! Men så får man jo lige sådan en intim hyggelig gruppe og det er måske heller ikke så skidt en ide. Og så kan jeg jo altid stoppe, hvis det slet ikke er mig

Anmeld

1. oktober 2011

SaNiNa

Vi har ikke haft sp endnu så har ikke takket ja tak eller nej tak endnu, med Nicklas var jeg med i mødregruppen, men den gik rigtig hurtig i opløsning efter 2 gange var der to som ikke gad mere og så var vi 4 tilbage hvor af den ene to til sverige fra september til december. en anden startede skole igen efter 4 måneder.

Vi begynde da Nicklas var 2½ månede og han var den ældste og den yngste var 4 uger så jeg fik ikke så meget ud af det.

Ved ikke helt om jeg gider denne her gang, men nu må vi jo se vores sp kommer på tirsdag (vi har fået den samme som sidst)

Anmeld

2. oktober 2011

Mira0911

Jeg prøvede det da jeg fik Julie... Må indrømme det ikke siger mig noget.. Jeg var i to forskellige grupper med Julie... Det handlede mest om hvis baby der kunne hvad hvornår... Der gik sport i det, og bestemt ikke det jeg ønskede det skulle handle om... 

Denne gang her er jeg blevet tilbudt det og takkede nej... derefter blev jeg tilbudt en gruppe for alle aldre hvor mødre har haft en meget træls og belastet barndom... Den takker jeg også nej til... 

Anmeld

3. oktober 2011

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Ja, det synes jeg umiddelbart Så det er jo dejligt.. men det er lidt svært at bedømme efter 1 gang

Hehe ja, tænkte nok det var sådan i kbh.. vi flyttede fra Hedehusene og herover til jylland i august - men vi bor stadig i en radius af 3 km allesammen, og det er finno

Fortæl endelig hvordan det er gået i din gruppe

Det var da dejligt! Jah, det er selvfølgelig lidt svært at sige så hurtigt hehe.

Jeg skal nok lige opdatere efter mødet i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.