brunt udflåd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Anonym trådstarter

Hejj .. Jeg er stoppet med p-piller den 18 sep i år, og fik mens den 22, men ´nu, er der kommer noget brunt udflåd?.. Hvad kan dette betyde, ? .. for ved jo hvis man har Æl er det ikke brunt,.. 

Håber i kan svare mig på det. 

Knuuuus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

TWT

Anonym skriver:

Hejj .. Jeg er stoppet med p-piller den 18 sep i år, og fik mens den 22, men ´nu, er der kommer noget brunt udflåd?.. Hvad kan dette betyde, ? .. for ved jo hvis man har Æl er det ikke brunt,.. 

Håber i kan svare mig på det. 

Knuuuus

opper lige :p

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

slet ingen der kan hjælpe mig? 

Anmeld

30. september 2011

-Sigrid-

Mon ikke det bare er pletblødning?

Ellers kan det måske være ægget som sætter sig fast, hvis du har en forholdsvis kort cyklus?

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

HAr du det også?

Anmeld

30. september 2011

Kris89

jeg kan ikke lige komme med et bud på hvad det brune udflåd kan være udover at du nok ikke skal forvente for meget..

det kan nemt være din krop der fortæller dig at du endnu ikke er sluppet af med hormonerne fra pillerne.

jeg fik efter p-pillestop min mens på slaget gangen efter, men herefter gik der 3 mdr. (mener jeg) til min mens kom igen..

tror din krop er ved at komme af med hormonerne, men ved det selvfølgelig ikke...

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

sigrid, er jo lige stoppet med mine p-piller den 18 i den her mdr. så kan da ikke allerede været blevet gravid? .. 

Anmeld

30. september 2011

-Sigrid-

sigrid, er jo lige stoppet med mine p-piller den 18 i den her mdr. så kan da ikke allerede været blevet gravid? .. 

Jo, det kan du godt, det er ikke sandsynligt, men heller ikke umuligt

Men jeg tror bare det er en pletblødning, især fordi du kalder det udflåd

Og ja, jeg havde pletblødning da jeg stoppede på p-piller, men jeg har det ikke nu (er gravid i 6. måned) og jeg havde heller ikke blødning da ægget satte sig fast

Jeg har ikke automatisk abonoment på den her debat, du skal trykke "citer" før jeg får af vide du har villet i kontakt med mig

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jo, det kan du godt, det er ikke sandsynligt, men heller ikke umuligt

Men jeg tror bare det er en pletblødning, især fordi du kalder det udflåd

Og ja, jeg havde pletblødning da jeg stoppede på p-piller, men jeg har det ikke nu (er gravid i 6. måned) og jeg havde heller ikke blødning da ægget satte sig fast

Jeg har ikke automatisk abonoment på den her debat, du skal trykke "citer" før jeg får af vide du har villet i kontakt med mig

Okay jamen ved ikke om det er udflåd .. men da jeg lige pludselig skulle tisse så jeg meget ''lidt'' brunt i mine trusser.. men har aldrig haft det før på denne måde.. 

Anmeld

30. september 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Okay jamen ved ikke om det er udflåd .. men da jeg lige pludselig skulle tisse så jeg meget ''lidt'' brunt i mine trusser.. men har aldrig haft det før på denne måde.. 

Det tror jeg er meget normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.