tager på men vægten går ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Åhh ja, så ville det jo ikke gøre noget at tabe en 5-6 kilo 

Men hvordan er din kost?

hmm 3 kg vil jeg synes er fint  

jamen jeg går meget op i sundhed så maden her hjemme ér overvejet men må igang med sidde træning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

ja men det hjælper jo ikke når det er min mave lår og bagdel som er værst også mit ansigt

Det er mange gange bevist, at det er en myte at du kan punkt-slanke dig, så hvis du ændrer din kost og træner det du kan, vil du tabe dig all-round

Anmeld

30. september 2011

Carina1977

Anonym skriver:

hmm 3 kg vil jeg synes er fint  

jamen jeg går meget op i sundhed så maden her hjemme ér overvejet men må igang med sidde træning

Hehe det vigtigste er også at DU er tilfreds med vægten 

Det var bare et skud ud i tågen 

jeg selv er 176 cm. og jeg skal helst ned på omkring 68-70 kilo, så er jeg tilfreds  Men her drejer det sig ikke kun om 3 kilo 

Ok....ja så kan jeg godt se at træning er din sidste udvej....især når du i forvejen spiser meget sundt. Men de forbaskede sidste kilo, er bare så svære at komme af med 

Du kunne jo se om du kunne få fat i en motions-vejleder, der hvor du træner, som måske kunne vejlede dig i, hvilke maskiner du kunne bruge, som ikke belaster din hofte 

Spinning måske?

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

tusind tak for jeres svar alle sammen  jeg må i det lokale fitness og snakke med dem ...

Anmeld

30. september 2011

FrkT

Det er da fordi du taber muskelmasse men tager på i fedt. Og muskler vejer altså mere end fedt, derfor bliver du tykkere, men alligevel falder din vægt pga. den muskelmasse du mister..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.