tager på men vægten går ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Anonym trådstarter

jeg forstå ingen ting længere vægten går ned og jeg er holdt op med at træne pga jeg har dårlig hofte) men jeg taber mig tror det er min muskeler jeg har tabt... men min mave er blevet større den buler ennda når jeg ligger ned  og min sidehåntag er blevet større. jeg er blevet et lille svin af usunde sager men hvordan kan man tabe sig i vægt og samtidig tage på ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Anonym trådstarter

ingen der har prøved dette ??

Anmeld

30. september 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

jeg forstå ingen ting længere vægten går ned og jeg er holdt op med at træne pga jeg har dårlig hofte) men jeg taber mig tror det er min muskeler jeg har tabt... men min mave er blevet større den buler ennda når jeg ligger ned  og min sidehåntag er blevet større. jeg er blevet et lille svin af usunde sager men hvordan kan man tabe sig i vægt og samtidig tage på ??

Det er som du selv beskriver det, tab af muskelmasse og stigning af fedt på kroppen desværre

Har prøvet det! Det er ikke sjovt!!

Der er kun een løsning, ændring af kost aner og påbegynd træningen igen (hvis du har mulighed for det...?)

Jeg føler med dig

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Det er som du selv beskriver det, tab af muskelmasse og stigning af fedt på kroppen desværre

Har prøvet det! Det er ikke sjovt!!

Der er kun een løsning, ændring af kost aner og påbegynd træningen igen (hvis du har mulighed for det...?)

Jeg føler med dig

kan desværre ikke træne mere da min nye hofte ikke virker som den skal...

Anmeld

30. september 2011

Carina1977

kan desværre ikke træne mere da min nye hofte ikke virker som den skal...

Jeg kan heller ikke træne, da jeg har nogle tosse-ben 

Men jeg har ændret på kosten, og jeg kan da se at min mave bliver mindre. Det kan sagtens lade sig gøre at tabe sig uden motion. Hvis du så samtidig vil have strammet maven op og træne dine mavemuskler, så findes der jo skånsomme øvelser, som du kan lave derhjemme 

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jeg kan heller ikke træne, da jeg har nogle tosse-ben 

Men jeg har ændret på kosten, og jeg kan da se at min mave bliver mindre. Det kan sagtens lade sig gøre at tabe sig uden motion. Hvis du så samtidig vil have strammet maven op og træne dine mavemuskler, så findes der jo skånsomme øvelser, som du kan lave derhjemme 

man kan godt se at min mave er let trænet den er bare begyndt at blive rund ?? alså sådan her (=) hihi  du forstår nok ikke..  men må se tiden lidt an  hader bare min krop hver eneste dag er kun 150 og vejer 53 kg  

Anmeld

30. september 2011

Dinna88

Du kan vel træne dele af din krop, der ikke indvolverer din hofte? Jeg tænker, det gør personer der er lamme i benene f.eks. Så et program om en der boksede, siddende. Det kan du vel prøve, i håb om at du får pulsen nok op, til at du i hvert fald ikke tager på - om ikke andet, så får du armmuskler af det 

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Du kan vel træne dele af din krop, der ikke indvolverer din hofte? Jeg tænker, det gør personer der er lamme i benene f.eks. Så et program om en der boksede, siddende. Det kan du vel prøve, i håb om at du får pulsen nok op, til at du i hvert fald ikke tager på - om ikke andet, så får du armmuskler af det 

ja men det hjælper jo ikke når det er min mave lår og bagdel som er værst også mit ansigt

Anmeld

30. september 2011

Carina1977

Anonym skriver:

man kan godt se at min mave er let trænet den er bare begyndt at blive rund ?? alså sådan her (=) hihi  du forstår nok ikke..  men må se tiden lidt an  hader bare min krop hver eneste dag er kun 150 og vejer 53 kg  

Åhh ja, så ville det jo ikke gøre noget at tabe en 5-6 kilo 

Men hvordan er din kost?

Anmeld

30. september 2011

Dinna88

Anonym skriver:

ja men det hjælper jo ikke når det er min mave lår og bagdel som er værst også mit ansigt

Hvis du omlægger din kost og prøver ihærdigt at få pulsen op, så jo da Så burde du tabe dig all round - nok ikke meget, men det er da et forsøg værd (om ikke andet, så blot for at få noget motion...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.