To steger som vidst ikke er til at gå fejl af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Sille86

så lykkedes det "skisme"....

Fik lige pludselig rigtigt travlt igår... jeg havde en time inden jeg skulle afsted til denne sæsons første håndbold kamp, da jeg besluttede mig for at tage en test... jeg havde min dreng (Johann 3 år) i badet og skulle egntlig pakke taske men man kunne jo lige snuppe en alligevel.. og pling.. to tydelige streger... VILDT!!! jeg var nødt til at lave en mere, kunne slet ikke tro mine egne øjne.. og så gik det helt i vasken med det der taske pakkeri... var helt rundt på gulvet og overvældet af glæde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Maja_4000

Hvor dejligt TILLYKKE !

Anmeld

30. september 2011

Frøken J.

Sille86 skriver:

Fik lige pludselig rigtigt travlt igår... jeg havde en time inden jeg skulle afsted til denne sæsons første håndbold kamp, da jeg besluttede mig for at tage en test... jeg havde min dreng (Johann 3 år) i badet og skulle egntlig pakke taske men man kunne jo lige snuppe en alligevel.. og pling.. to tydelige streger... VILDT!!! jeg var nødt til at lave en mere, kunne slet ikke tro mine egne øjne.. og så gik det helt i vasken med det der taske pakkeri... var helt rundt på gulvet og overvældet af glæde....

Stort tillykke!!!

Anmeld

30. september 2011

Clisolka

Hvor skønt! Stort tillykke 

Anmeld

30. september 2011

Dinsen

fantastisk... Stort tillykke 

Anmeld

30. september 2011

Zelinasmor

Hvor skønt!

Mange gange tillykkeeeeee!

Anmeld

30. september 2011

Mor til L&S

Sille86 skriver:

STORT TILLYKKE 

Havde du test dag?? 

Anmeld

30. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med spiren

Anmeld

30. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Dejligt! Tillykke, tillykke

Anmeld

2. oktober 2011

Sille86

Tusinde tak alle sammen.. nej det havde jeg ikke, var lidt tidligt på færde, men havde bare en eller anden fornemmelse af at jeg var nødt til lige at teste...  det er næsten ikke til at tro...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.