Går og skranter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. januar 2009

mor til en del

Jeg føler mig flad, træt, små syg, ked, udmattet, hvor fanden er mit overskud henne.
Siden nytår føler jeg bare ikke at jeg har været på toppen, døjer også med betændelse flere steder på kroppen, og hver gang det er ved at være væk blusser det bare op igen.......Jeg er så træt at det... håber snart det bliver bedre, ellers går jeg sku' ned med flaget...

Sikken en gang brok, men hvis det ikke skal være her hvor skal det så være...

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

Nadi

Hold kæft hvor du brokker dig Lisbeth

Håber snart det vender for dig, nu går vi jo mod lysere tidere så håber bare at det er det her trælse grå vejr der påvirker din fysiske og psykiske tilstand!

Du skal lige have sådan en her med på vejen og så håber jeg snart du får noget overskud

Anmeld

27. januar 2009

linemus

Vil også gerne give dig et stort kram. Selvfølgelig er det lige her, du skal brokke dig

Jeg er også helt tærret for energi. Har ondt i hele kroppen, så jeg er ved at få overbevist mig selv om, at jeg har fået leddegigt, men da det jo er det, min opgave handler om, tror jeg måske bare jeg har læst lidt for meget om emnet. Alligevel gør det dog ondt. Regner med det går over, når min hverdag bliver normal og uden stress og sommerfugle i maven.

Får du frisk luft, motion og spiser sundt? De kloge siger, det skulle hjælpe på meget. Har selv tænkt mig at prøve det snart...

Knus Line

Anmeld

27. januar 2009

mor til en del

linemus skriver:

Vil også gerne give dig et stort kram. Selvfølgelig er det lige her, du skal brokke dig

Jeg er også helt tærret for energi. Har ondt i hele kroppen, så jeg er ved at få overbevist mig selv om, at jeg har fået leddegigt, men da det jo er det, min opgave handler om, tror jeg måske bare jeg har læst lidt for meget om emnet. Alligevel gør det dog ondt. Regner med det går over, når min hverdag bliver normal og uden stress og sommerfugle i maven.

Får du frisk luft, motion og spiser sundt? De kloge siger, det skulle hjælpe på meget. Har selv tænkt mig at prøve det snart...

Knus Line

Om jeg får frisk luft, ja jeg trækker da vejret når jeg går til at fra bilen, når jeg afleverer børn i Bh og Dp

Motion foregår mest i soveværelset, og arme bøj og arme stræk når der skal lægges vasketøj sammen og på plads....

Kosten ja da jeg nu har skåret alt unødvendig sukker og fedt væk, kan jeg vist ikke gøre mere der....

Det er måske årstiden, og graviditeten som gør at overskudet bare forsvinder, men humoren den hænge ved, så mon ikke det går.....

og så har jeg jo jer.....

Anmeld

27. januar 2009

Loggidut

piiiv, så er vi to...bortset fra det ramte mig som et tog, ca i går...øv hvor jeg er led og ked af det, jeg har ondt over det hele, og orker ikke noget.

hvis du har det lige som mig, så har jeg virkelig ondt af dig...peeeeew....god bedring med dig.

Anmeld

27. januar 2009

linemus

Mor til en del skriver:

Om jeg får frisk luft, ja jeg trækker da vejret når jeg går til at fra bilen, når jeg afleverer børn i Bh og Dp

Motion foregår mest i soveværelset, og arme bøj og arme stræk når der skal lægges vasketøj sammen og på plads....

Kosten ja da jeg nu har skåret alt unødvendig sukker og fedt væk, kan jeg vist ikke gøre mere der....

Det er måske årstiden, og graviditeten som gør at overskudet bare forsvinder, men humoren den hænge ved, så mon ikke det går.....

og så har jeg jo jer.....

Glemte helt, at du også er gravid (hvordan jeg så end kunne det). Det er jo sikkert også en stor medspillende faktor, for det er da en hård belastning for kroppen.

Ja, så længe humoren hænger ved, så er det da ikke helt skidt

Knus Line - der glemte at skrive, at jeg ræser afsted mod den endelige eksamen, der allerede er i overmorgen (<- sommerfugl)

Anmeld

27. januar 2009

mor til en del

Eksamen AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
jamen så må vi jo igang med at krydse fingrene...., og det bliver vi ved med et par dage...

go for it........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.