Et hurtigt et..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Anonym trådstarter

Hvis man har ægløsning den 19 september. hvornår kan man så teste, min cyklus er ikke regelmæssig.
Har haft kvalme den sidste uge, men i teorien, kan det vel ikke være en graviditet man har tegn på endnu vel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

henh01

jeg ville teste på mandag - 14 dage efter ægløsning. Men nogen tester jo positivt tidligere end andre.

Anmeld

30. september 2011

babymus77

Anonym skriver:

Hvis man har ægløsning den 19 september. hvornår kan man så teste, min cyklus er ikke regelmæssig.
Har haft kvalme den sidste uge, men i teorien, kan det vel ikke være en graviditet man har tegn på endnu vel?

Hmm ved ikkk men er ret sikker på din krop godt ka mærke indeni hvis du er gravid!!! Jeg tror du ka i den her uge begynde at teste!!! Jeg ville ikk ku lade være thi hi;-)) krydser for dig;-))

Anmeld

30. september 2011

foto på lærred

Anonym skriver:

Du kan teste allerede om et par dage. Derfor kan din kvalme faktisk godt være et tegn på graviditet.

I principet (hvis du er meget nysgerrig) kan du godt gå ud og købe en test nu. Hvis den er positiv - ja så er den der. Hvis den er negativ så er det ikke ensbetydende med du ikke er gravid, så kan du teste igen om et par dage hvis du ikke er begyndt at bløde imellemtiden.

Ved ikke om jeg skal sige held og lykke med de to streger for det kommer jo selvfølgelig an på om du ønsker at være gravid eller ej

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

julegaver, collager, invitationer

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

1000 tak for svar piger Jeg tror bare lige jeg smutter ind til byen idag og køber en test, så for at den er der
Men giver da lige en update senere

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg har testet og den var negativ, så må vi se om den viser det samme om et par dage igen. Ellers forsøger vi bare videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.