11 mdr sover ikk igennem :'( HJÆÆÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.309 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Anonym trådstarter

Min datter på 11 mdr sover ikk igennem og har aldrig gjort det. Hun får flaske inden hun sover og igen Kl 01 og cirka igen 06 . Men Idag har hun gjort mig sindsyg. Hun står op ligeså snart hun blir lagt SOVENDE, jeg vugger hende til hun sover hver gang hun skal sove. Er i søde at hjælpe mig ? Jeg græder faktis når jeg skriver dette. Kan simpelthen ikk overskue at tage hende fra sengen og vugge hende fordi jeg har fået nok ??? Har det sådan at jeg ikk kan magte hendes gråd hvis jeg bare ligger hende i seng så hun selv kan falde i søvn men hvordan gør man det midt om natten ? Jeg tror allerede jeg vil prøve at ligge hende i seng imorgen og kun gå ind til hende efter et par minutter, men hvordan klarer jeg det om natten når hun vågner så tit ? Jeg blir vanvittig, enten så falder sutten af munden eller så vil hun noget andet. Jeg ved det er rodet men bære over mig. Har i råd til mig imorgen når hun skal sove til middag ? Skal jeg bare gå ind med hende og ligge hende i seng, og gå ind til hende hvis hun græder og ud igen ? Som sagt hvordan gør jeg så hvis hun står op Kl 01 om natten? Hvor smutter jeg hen, vi har samme værelse. Er i søde at hjælpe mig ? Jeg vil da ikk græde som nu, har ikkk grædt siden hun blev født og det var jo glædes tårer. Jeg elsker jo min datter højt men om natten kan man ikk klare det hvor jeg sidder og bare vugger hende. Ìg hvorfor står et barn så tit op ? Tror i der er et problem med hende ? Hilsen den forvirrede mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Tullemuzz

Sender lige en stor trøste krammer til dig... Når vi havde problemer ved vores søn lod vi ham græde og efter en lille uges tid begyndte det og virke, men han var nu også yngre en din datter er nu, og det var nu heller ikke metode jeg var særlig glad for det skar i mit hjerte og hører ham skrige, men det var vores sidste mulighed...

Anmeld

30. september 2011

N&A

Er hun mædt når hun bliver puttet...???

Min søn vågnede også i en periode... Det var fordi han var sulten...

Anmeld

30. september 2011

Davidsen87

Jeg ville give hende en stor godnat flaske ved sengen og når hun så er færdig ville jeg ligge hende i sin seng og gå ud fra værelset.   Hvis hun græder ville jeg først gå der ind efter 3-5 min give hende sutten og ligge hende ned, måske nusse hende hurtig ned over kinden og gå igen. ALDIG ta hende op af sengen. Det lyder hårdt men det hjælp her hjemme efter 2 dage

Held og lykke

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

Tullemuzz skriver:

Sender lige en stor trøste krammer til dig... Når vi havde problemer ved vores søn lod vi ham græde og efter en lille uges tid begyndte det og virke, men han var nu også yngre en din datter er nu, og det var nu heller ikke metode jeg var særlig glad for det skar i mit hjerte og hører ham skrige, men det var vores sidste mulighed...

Kan godt forstå at i tog som det sidste udvej, man bliver jo nøødt til at begynde et sted fra om det så skærer i hjertet. Jeg har læst at mange bruger den metode, det hårdt

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

N&A skriver:

Er hun mædt når hun bliver puttet...???

Min søn vågnede også i en periode... Det var fordi han var sulten...

Ja hun får en godnat flaske på 200 ml hvor hun drikker 160 ml Kl 20. Igen Kl 01 får hun flaske. Så jeg forstår det slet ikke

Anmeld

30. september 2011

BinaMor

jeg syntes dælme det er synd at lade dem græde "med vilje". 2-3 min. kan gå i nød. men ikke mere æv jeg blir så ked når jeg læser sådanne ting. ikke til ts iøvrigt!

udover det:

det hjalp mig at sove med mine unger når de var sådan. godt med mad/flaske før sengetid (husk ingen sukker hvis du giver baby det) og så nusse og kæle og putte. og mange knus. min ældeste var også sådan.  

Anmeld

30. september 2011

Jibbe

Åh jeg har været lige der hvor du er! Frej har først sovet rimeligt de sidste 2 måneder og han er 14 måneder nu. Er du alene med ham?
Min mand er kun hjemme hver 4 uge og jeg har siddet helt fortvivlet og grædt mig selv i søvn fordi han ikke ville sove. Jeg var udmattet og orkede ikke at tage kampen op. Jeg var også lidt for pylret tror jeg. Han vidste jeg ville give op hvis han skreg længe nok. Men vi tog kampen da Lars kom hjem. Så puttede han i en uge og stod op om natten i en uge med ham før jeg forsøgte. Det tog Lars 10-15 min at putte ham efter en uge mod vores sædvanlige 45-60 min. Da jeg skulle prøve igen kæmpede han lige 45 min men nu havde jeg indset det kunne lykkes. Så dagen efter tog det mig kun 15 min og nu tager det mellem 1-10 min om aftenen uden gråd. Mænd er lidt mere hårdføre end os mødre ;-) og sov evt i stuen nogle dage hvis der er du vækker ham når du skal i seng! Held og lykke med det

Anmeld

30. september 2011

henh01

vil berolige dig med at det er nøjagtig det samme her

Vi er stoppet med at give ham en natflaske når han bliver puttet, i stedet lister vi en flaske i ham ved 22-23 tiden når vi går i seng og så har vi faktisk oplevet et par gange kun at skulle give ham sutten i løbet af hele natten.

Er hun i vuggestue? -Jeg tror nemlig nogen gange godt det kan hænge sammen, altså min søn er ikke i vuggestue endnu og måske er det fordi han ikke er træt nok, hvis du forstår.

Anmeld

30. september 2011

Jibbe

Og vi lader ham ligge i sengen og dage han er umulig holder vi en hånd fast på hoften eller holder ham i hånden så han ikke rejser sig eller piller sig i hovedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.