Om 2 dage.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2009

Heidimed lea

hvad så tina hvordan gik det??? blev du flot
knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2009

Susan1978

jaaaaaaaaa hun gjorde så.. har set billede.. men det skal hun selv vise jer..

Anmeld

29. januar 2009

Tina2

Ja, nu er den lavet (I kan se den på FB) men ved sgu ikke om jeg ved hvordan billede lægges ind her... Kigger lige... :-) Den er HERREFED!!!!!!!!!!!!!!!

I JUST LOVE IT!!!!!!!!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. januar 2009

Tina2

Jo, det ku jeg:-) Er den ikke bare fed? De to blå stjerner er for Thomas og Milas og den røde for Filuca:-)

Anmeld

29. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Så godt lige billedet i pausen af brdløvehjerte, så jeg nåede ikke at skrive. Det er blevet flot og sidder pænt på din ryg. Tillykke med det!!

Gjorde det av for s.... eller var det til at holde ud?

Anmeld

30. januar 2009

Strack

Hvor er den fiiin ;o)
hvad måtte du slippe for den??

Anmeld

30. januar 2009

Muslingen

Den er bare rigtig fin. Men den er godt nok stor. Det må have gjort nas!
Kh Fie

Anmeld

30. januar 2009

JulieE

Den er sgu fed, Tina!!! Men av av... Du er godt rød, hva Glæder mig til at se et billede, når rødmen er væk og huden er hel igen. Men flot er den!!

Knus fra
Julie

Anmeld

30. januar 2009

AnnaMetteogJulie

Som jeg skrev tidligere; fuck hvor er den altså bare fed! Synes, at du er sej at få lavet sådan en stor en

Jeg synes, at tatoveringer er vildt fede, men er for stor en pivskid til selv at få lavet en!!!

Anna Mette

Anmeld

30. januar 2009

Tina2

Tak skal I ha, jeg er også bare MEGA MEGA glad for den, synes den er super fed og meget feminin)
Hun er en utrolig dygtig tatovør, hende der gjorde det, så hun kom virkelig med ideer og sagde sin mening 100%!!!!

Om det fjorde ondt? Altså det er IKKE smertefrit og slet ikke på ryggen, men smerten er bestemt til at holde ud:-) Jeg sad da og snakkede løs imens (og dem der kender mig ved at jeg skal ha de sidste meget slemme veer før jeg ikke kan tasle af smerte;-)
Vil sige smerten når den er værst er sådan lidt en følelse af at blive krattet i med en halvsløv hobbykniv, ha ha! Lyder måske vildt, men det er det altså ikke:-)
Og netop fordi "strækningerne" i en stjerne ikke er så lange, så slipper nålen jo hele tiden, fordi hun skal tatovere i en anden vinkel....
Men altså tilsidst da hun lagde farve i den røde stjerne havde jeg det sådan lidt "åha, bliv dog færdig" ha ha! Men da den var færdig tegnede hun skygger på med en tush uden at sige noget og sagde jeg lige sku se det....
Og det gjorde altså ikke så ondt at jeg ikke ville ha dem også;-) Så vil bestemt sige smertten er til at udholde OG man må jo lide for skønheden ,ikk? ;-)

Havde min kammerat og min veninde Ane med derinde, for dem stoler jeg 100% på og ved de siger deres mening:-)

Thomas havde jo ungerne, så ham ku jeg desværre ikke få med...

Jeg gav 2200 kr for den, hvilket faktisk ikke er slemt (efter min mening)- jeg havde regnet med mindst 2400 kr!

Og så så jeg bare den fedeste i et blad, så hvem ved om jeg skal ind at ha en mere inden så længe, ha ha!

Knus Tina (som nu har "karantæne" som bloddonor i et helt år) :-O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.