Om 2 dage.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. januar 2009

Tina2

skal jeg ind og tatoveres:-) :-) :-)

Jeg GLÆÆÆÆDER mig så meget!!! Har sparet en del op på trendsales og sat over på kontoen, for jeg skal regne med mellem 1800-2400 kr for den, og 2400 kr er hvis den skal ha guld gas, og selvfølgelig skal den ha gas!!!!!! :-)

Sætter billede ind af den på ig, når den er lavet... Har en tid derinde kl. 19.30 og hun har sat 1½ time f til den. Den skal sidde på ryggen- eller nærmere starte mellem nakke og skulder og gå ned over skulderbladet:-) Den blir fed!!!! Får symboler på for Thomas, Filuca og Milas:-)

Det har taget mig ca 2 år at finde den HELT rigtige, og så fandt jeg bare en som inspirerede mig helt vildt, og har så selv tilføjet nogle ting derpå:-)

Knus Tina (snart med to tattoos)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

Strack

Uha den glæder jeg mig meget til at se...
jeg fik jo lavet en lille en i Maj og det trækker lidt i mig med en til men skal finde det rigtige før jeg gør noget *S*

men pøj pøj med nålen

Anmeld

27. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Jeg GLÆÆÆÆDER mig så meget!!! Har sparet en del op på trendsales og sat over på kontoen, for jeg skal regne med mellem 1800-2400 kr for den, og 2400 kr er hvis den skal ha guld gas, og selvfølgelig skal den ha gas!!!!!! :-)

Sætter billede ind af den på ig, når den er lavet... Har en tid derinde kl. 19.30 og hun har sat 1½ time f til den. Den skal sidde på ryggen- eller nærmere starte mellem nakke og skulder og gå ned over skulderbladet:-) Den blir fed!!!! Får symboler på for Thomas, Filuca og Milas:-)

Det har taget mig ca 2 år at finde den HELT rigtige, og så fandt jeg bare en som inspirerede mig helt vildt, og har så selv tilføjet nogle ting derpå:-)

Exiting

Jeg glæder mig til at se den. Det lyder spændende...

Jeg skal ikke tatoveres, før jeg har fået næste barn, for ham der lægen, da jeg blev scannet og de ikke 110% vidste at det var downs, sagde at det kunne være en infektion, af fx tatovering der havde gjort det. Derfor tør jeg ikke endnu. Selvom jeg helt klart skal tatoveres mere

SÆFØLI!!!

Held og Lykke med det!!! ( og av...)

Anmeld

27. januar 2009

Tina2

Hej Zafir, nej det kan jeg bestemt godt forstå så, men havde du infektion i nogle af dem du har?

Jeg har jo en på overarmen og det er 13 år siden jeg fik den, så nu er det vist tid til en mere... Men jeg er også typen der leder LÆÆÆÆNGE.......

Den jeg har på armen er ikke så stor, så ville ha en stor denne gang.... Ville faktisk ha haft ungernes navne tatoveret på undersiden af håndleddet, men synes bare alle får det for tiden, så ville hellere finde en anden og så var jeg bare overbevist da jeg så den her:-)

Knus

Anmeld

27. januar 2009

JulieE

Tina2 skriver:

Sejt!!! Glæder mig til at se den Har også ind imellem leget med tanken om en lille tatoo på skulderen eller noget, men det er aldrig kommet videre end tanken. Lars har to - på på skulderbladet som er en skorpion og et eddekoppespind som ligger ned over den ene skulder.

Men, god fornøjelse!!

Knus fra
Julie

Anmeld

27. januar 2009

Tina72

helt mærkeligt man ikke skal lave overskrifter længere:-)

jamen glæder mig da tilat se din tatoo - men selv holder jeg mig totalt væk fra den slags, om det er smag eller fordi jeg er en kylling hehe nok en blanding :-)

MEN nu har jeg faktisk prøver trendsales :-) qxl har jeg jo købt på til bevidstløshed. Min svigerinde blev ved med at anbefale trendsales, og sørme om jeg ikke fik mit første køb med posten i dag :-) eller rettere til datteren, der skal jo helst stå papfars pige på alt, fandt 2 lækre bluser derine faktisk ikke brugt, så hun er glad :-)

2400 kr - hvad har du solgt ? manden? :-)

Anmeld

27. januar 2009

Tina2

Nej, nogle er jo bare SLET ikke til tatoveringer, jeg synes selv det er rigtig flot i rigtig mange tilfælde, men kan også synes det er mega grimt:-)

Glæder mig HELT vildt!!!!!!! :-)

Uhh, 2400 kr er skam ingenting, tror jeg har solgt for 14.000-15.000 kr på ts mens jeg har brugt det... Kan sagtens sælge for 1000-1200 kr på en uge:-) Sælger af mit eget tøj, og køber nyt, sælger af ungernes tøj og køber nyt + sko, tasker, støvler, smykker osv:-)
Der er sgu gået helt sport i det *gg*

Knus Tina

Anmeld

28. januar 2009

Susan1978

ei Tina, det blir så spændende.. glæder mig så meget til at se den.

Anmeld

28. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Hej Zafir, nej det kan jeg bestemt godt forstå så, men havde du infektion i nogle af dem du har?

Jeg har jo en på overarmen og det er 13 år siden jeg fik den, så nu er det vist tid til en mere... Men jeg er også typen der leder LÆÆÆÆNGE.......

Den jeg har på armen er ikke så stor, så ville ha en stor denne gang.... Ville faktisk ha haft ungernes navne tatoveret på undersiden af håndleddet, men synes bare alle får det for tiden, så ville hellere finde en anden og så var jeg bare overbevist da jeg så den her:-)

Knus

Nej, jeg havde bestemt ikke infektion. Jeg blev bare skræmt, af det lægen sagde... At HVIS der gik infektion i, også måske noget man slet ikke opdagede, så der skulle MINDST gå 12 uger, fra man blev tatoveret til man blev gravid (det var jo meget længere for mit vedkommene) men altså derfor jeg ikke skal tatoveres liiiigenu, for man ved jo aldrig hvornår

Anmeld

28. januar 2009

Tina2

Ok, har aldrig hørt det.... Kun at tattoo kan give allergisk reaktion....

Men nej, hvis de siger sådan skal du da ikke ha en nu:-)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.