Hvor er det uretfærdigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

Oliver,Troia&Wictor

JulieWH skriver:

Fik ikke formuleret mig rigtigt

Var 27+4 da jeg blev indlagt, i dag er jeg 29+5, så er ovre "den værste periode". Hun skal nu helst blive derinde minimum 5 uger mere.

håber jeg hun gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

K&S

JulieWH skriver:

Jeg blev jo indlagt for fjorten dage siden (27+4) grundet plukkeveer, som fik min livmoderhals til at arbejde. Den blev målt til 9(!!!) mm.

Har fået 2x lungemodner + 2x vehæmmende drop og der er derefter gået ro i plukkeveerne. Sidste torsdag blev min livmoderhals målt til 30 mm og jeg fik derfor lov til at komme ud af sengen på småture rundt på sygehuset. Var til scanning igen i dag, hvor min livmoderhals blev målt til 20 mm, og fik lov til at komme hjem på weekend under betingelse af streng aflastning, så har nærmest kun siddet i sofaen siden klokken 15.

Fik besked på, at jeg skulle ringe op på sygehuset igen hvis der kom gang i plukkeveerne igen og specielt hvis de kom regelmæssigt eller gjorde ondt.

Nu har jeg så haft 5 plukkeveer med 7 minutters mellemrum præcist og venter nærmest bare på, at den næste kommer.

FUCK hvor er det bare uretfærdigt! Venter lige en lille time og ser, om det går i sig selv igen, og ellers må jeg ringe til dem og lade mig indlægge igen. Ved godt, at det vigtigste er vores lille datter i maven, men det var bare ikke det her jeg bad om, da jeg fik 2 streger på testen i April måned    

Jeg ville ringe til FG nu, for du har jo regelmæssige plukkeveer og jeg tænker, jo før du kommer afsted jo bedre - hvis de gerne vil indlægge dig igen

for at alt er som det skal være og at lillefisen bliver derinde

Anmeld

29. september 2011

Mikkel's mor <3

K&S skriver:

Jeg ville ringe til FG nu, for du har jo regelmæssige plukkeveer og jeg tænker, jo før du kommer afsted jo bedre - hvis de gerne vil indlægge dig igen

for at alt er som det skal være og at lillefisen bliver derinde

Det var også min tanke !
ts håber alt er som det skal være

Anmeld

29. september 2011

anynom

Vi ringer derop nu - har sat min mand til at pakke en taske igen.

Giver update når jeg har mulighed for det.

Anmeld

29. september 2011

K&S

JulieWH skriver:

Vi ringer derop nu - har sat min mand til at pakke en taske igen.

Giver update når jeg har mulighed for det.

Det er jeg glad for at høre - jeg

Anmeld

29. september 2011

anynom

Snakkede med fødegangen, og vi blev enige om, at vi lige gav det en time.

Efter den time er plukkeveerne taget til, de kommer med 3 minutters mellemrum nu og de er begyndt at nive, så vi skal op på fødegangen om en halv time og så må vi se hvad der sker.

Opdaterer igen når jeg kan komme til det - kryds fingre for os! 

Anmeld

29. september 2011

Wimmie

JulieWH skriver:

Jeg blev jo indlagt for fjorten dage siden (27+4) grundet plukkeveer, som fik min livmoderhals til at arbejde. Den blev målt til 9(!!!) mm.

Har fået 2x lungemodner + 2x vehæmmende drop og der er derefter gået ro i plukkeveerne. Sidste torsdag blev min livmoderhals målt til 30 mm og jeg fik derfor lov til at komme ud af sengen på småture rundt på sygehuset. Var til scanning igen i dag, hvor min livmoderhals blev målt til 20 mm, og fik lov til at komme hjem på weekend under betingelse af streng aflastning, så har nærmest kun siddet i sofaen siden klokken 15.

Fik besked på, at jeg skulle ringe op på sygehuset igen hvis der kom gang i plukkeveerne igen og specielt hvis de kom regelmæssigt eller gjorde ondt.

Nu har jeg så haft 5 plukkeveer med 7 minutters mellemrum præcist og venter nærmest bare på, at den næste kommer.

FUCK hvor er det bare uretfærdigt! Venter lige en lille time og ser, om det går i sig selv igen, og ellers må jeg ringe til dem og lade mig indlægge igen. Ved godt, at det vigtigste er vores lille datter i maven, men det var bare ikke det her jeg bad om, da jeg fik 2 streger på testen i April måned    

Øv, hvor jeg føler med jer - har jo fulgt med i dine tråde på det sidste  og krydser stadig fingre for at lillepigen bliver derinde lidt endnu

Anmeld

29. september 2011

4kløver

alt hvad jeg kan.. håber at hun bliver derinde..

Anmeld

29. september 2011

Darling<3

JulieWH skriver:

Efter den time er plukkeveerne taget til, de kommer med 3 minutters mellemrum nu og de er begyndt at nive, så vi skal op på fødegangen om en halv time og så må vi se hvad der sker.

Krydser fingre og tæer i nat!! Håber jeres lille pige bliver derinde lidt endnu

Anmeld

29. september 2011

Carina1977

JulieWH skriver:

Jeg krydser alt, hvad der krydses kan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.