Jeg blev jo indlagt for fjorten dage siden (27+4) grundet plukkeveer, som fik min livmoderhals til at arbejde. Den blev målt til 9(!!!) mm.
Har fået 2x lungemodner + 2x vehæmmende drop og der er derefter gået ro i plukkeveerne. Sidste torsdag blev min livmoderhals målt til 30 mm og jeg fik derfor lov til at komme ud af sengen på småture rundt på sygehuset. Var til scanning igen i dag, hvor min livmoderhals blev målt til 20 mm, og fik lov til at komme hjem på weekend under betingelse af streng aflastning, så har nærmest kun siddet i sofaen siden klokken 15.
Fik besked på, at jeg skulle ringe op på sygehuset igen hvis der kom gang i plukkeveerne igen og specielt hvis de kom regelmæssigt eller gjorde ondt.
Nu har jeg så haft 5 plukkeveer med 7 minutters mellemrum præcist og venter nærmest bare på, at den næste kommer.
FUCK hvor er det bare uretfærdigt! Venter lige en lille time og ser, om det går i sig selv igen, og ellers må jeg ringe til dem og lade mig indlægge igen. Ved godt, at det vigtigste er vores lille datter i maven, men det var bare ikke det her jeg bad om, da jeg fik 2 streger på testen i April måned
Anmeld