Hvor er det uretfærdigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.848 visninger
24 svar
0 synes godt om
29. september 2011

anynom

Jeg blev jo indlagt for fjorten dage siden (27+4) grundet plukkeveer, som fik min livmoderhals til at arbejde. Den blev målt til 9(!!!) mm.

Har fået 2x lungemodner + 2x vehæmmende drop og der er derefter gået ro i plukkeveerne. Sidste torsdag blev min livmoderhals målt til 30 mm og jeg fik derfor lov til at komme ud af sengen på småture rundt på sygehuset. Var til scanning igen i dag, hvor min livmoderhals blev målt til 20 mm, og fik lov til at komme hjem på weekend under betingelse af streng aflastning, så har nærmest kun siddet i sofaen siden klokken 15.

Fik besked på, at jeg skulle ringe op på sygehuset igen hvis der kom gang i plukkeveerne igen og specielt hvis de kom regelmæssigt eller gjorde ondt.

Nu har jeg så haft 5 plukkeveer med 7 minutters mellemrum præcist og venter nærmest bare på, at den næste kommer.

FUCK hvor er det bare uretfærdigt! Venter lige en lille time og ser, om det går i sig selv igen, og ellers må jeg ringe til dem og lade mig indlægge igen. Ved godt, at det vigtigste er vores lille datter i maven, men det var bare ikke det her jeg bad om, da jeg fik 2 streger på testen i April måned    

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

-Sigrid-

JulieWH skriver:

Jeg blev jo indlagt for fjorten dage siden (27+4) grundet plukkeveer, som fik min livmoderhals til at arbejde. Den blev målt til 9(!!!) mm.

Har fået 2x lungemodner + 2x vehæmmende drop og der er derefter gået ro i plukkeveerne. Sidste torsdag blev min livmoderhals målt til 30 mm og jeg fik derfor lov til at komme ud af sengen på småture rundt på sygehuset. Var til scanning igen i dag, hvor min livmoderhals blev målt til 20 mm, og fik lov til at komme hjem på weekend under betingelse af streng aflastning, så har nærmest kun siddet i sofaen siden klokken 15.

Fik besked på, at jeg skulle ringe op på sygehuset igen hvis der kom gang i plukkeveerne igen og specielt hvis de kom regelmæssigt eller gjorde ondt.

Nu har jeg så haft 5 plukkeveer med 7 minutters mellemrum præcist og venter nærmest bare på, at den næste kommer.

FUCK hvor er det bare uretfærdigt! Venter lige en lille time og ser, om det går i sig selv igen, og ellers må jeg ringe til dem og lade mig indlægge igen. Ved godt, at det vigtigste er vores lille datter i maven, men det var bare ikke det her jeg bad om, da jeg fik 2 streger på testen i April måned    

Øv øv øv 

Ring til FG, de vil helt sikkert kigge på dig igen 

Anmeld

29. september 2011

anynom

-Sigrid- skriver:

Øv øv øv 

Ring til FG, de vil helt sikkert kigge på dig igen 

Ja, det vil de, ringer også til dem hvis det fortsætter =/

Anmeld

29. september 2011

Oliver,Troia&Wictor

jeg krydser alt hvad jeg kan for at hun bliver derinde, i hvert fald til efter uge 28...

fik selv en datter en datter i 26+1 og du er velkommen til atskrive en pb hvis du har spørgsmål eller bare vil snakke...

Skal lige siges min datter er i dag 19mdr. hun går og har ingen mén og er lige begyndt at gå

men skriv endellig

Anmeld

29. september 2011

-Sigrid-

JulieWH skriver:

Ja, det vil de, ringer også til dem hvis det fortsætter =/

Du har jo reglmæssige plukveer 

for at baby bliver inde, selvfølgelig 

Anmeld

29. september 2011

henh01

Kan godt forstå at du synes det er æv at der skal være alle de problemer..

Et kæmpe  til dig

Tankerne om hvad der kommer ud af det i sidste ende må holde dig oppe.

Anmeld

29. september 2011

Nessie

Øv, det er jo ikke lige sådan man forestiller sig at graviditeten forløber

Håber det går i sig selv igen, så du kan få lov at blive hjemme på sofaen

Anmeld

29. september 2011

anynom

Oliver&Troia <3 skriver:

jeg krydser alt hvad jeg kan for at hun bliver derinde, i hvert fald til efter uge 28...

fik selv en datter en datter i 26+1 og du er velkommen til atskrive en pb hvis du har spørgsmål eller bare vil snakke...

Skal lige siges min datter er i dag 19mdr. hun går og har ingen mén og er lige begyndt at gå

men skriv endellig

Fik ikke formuleret mig rigtigt

Var 27+4 da jeg blev indlagt, i dag er jeg 29+5, så er ovre "den værste periode". Hun skal nu helst blive derinde minimum 5 uger mere.

Anmeld

29. september 2011

Phoenix

Krydser og ønsker for dig at plukveerne går i sig selv. Skulle du føde før tid, er oddsene idag så gode for et godt videreforløb. Men det er selvfølgelig ikke ønskværdigt at føde før tid. Fødte selv en del uger før tid. 

Sender dig gode tanker 

Anmeld

29. september 2011

Pige2009

JulieWH skriver:

Ville ikke gå forbi denne tråd uden at sige, jeg har læst den og jeg ønsker dig al mulig held og lykke med det - håber det går i sig selv igen

Kh. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.