Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nettemor skriver: var det noget?
var det noget?
Du må undskylde, at jeg ikke fik svaret. Det var til min lillebror jeg tænkte, men min mor siger, at han ikke skal have nogen kat lige nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
EmmaJosephine skriver: Du må undskylde, at jeg ikke fik svaret. Det var til min lillebror jeg tænkte, men min mor siger, at han ikke skal have nogen kat lige nu
øv men bare iorden..
nettemor skriver: øv men bare iorden..
Jeg håber, at du finder et godt hjem til dem
EmmaJosephine skriver: Jeg håber, at du finder et godt hjem til dem
det håber jeg virkelig også.. de er bare så dejlige
fanger de mus ? - og pris ?
schonert skriver: fanger de mus ? - og pris ?
nettemor skriver: Hej piger.Min nabo har et par katte (killinger) som hun gerne vil af med da hun har hverken tid eller råd til 3 katte. Så de 2 små søger nyt hjem.De er fra maj og der er en dreng og en pige. De er begge blågrå. Moren er en helt almindelig huskat og min mand mener at faren er en russisk blåkat. De er vant til at benytte kattebakke og færdes både inde og ude.
Hej piger.Min nabo har et par katte (killinger) som hun gerne vil af med da hun har hverken tid eller råd til 3 katte. Så de 2 små søger nyt hjem.De er fra maj og der er en dreng og en pige. De er begge blågrå. Moren er en helt almindelig huskat og min mand mener at faren er en russisk blåkat.
De er vant til at benytte kattebakke og færdes både inde og ude.
hvor i landt er de ?
schonert skriver: hvor i landt er de ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128