Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nettemor skriver: Hej piger.Min nabo har et par katte (killinger) som hun gerne vil af med da hun har hverken tid eller råd til 3 katte. Så de 2 små søger nyt hjem.De er fra maj og der er en dreng og en pige. De er begge blågrå. Moren er en helt almindelig huskat og min mand mener at faren er en russisk blåkat. De er vant til at benytte kattebakke og færdes både inde og ude.
Hej piger.Min nabo har et par katte (killinger) som hun gerne vil af med da hun har hverken tid eller råd til 3 katte. Så de 2 små søger nyt hjem.De er fra maj og der er en dreng og en pige. De er begge blågrå. Moren er en helt almindelig huskat og min mand mener at faren er en russisk blåkat.
De er vant til at benytte kattebakke og færdes både inde og ude.
Hvor befinder kattene sig ?
Der er med sikkerhed ikke norsk skovkat i dem
men derimod er jeg over bevist om at der er Russian Blue i dem.
hvor i landet befinder kattene sig ?
gravid20 skriver: Der er med sikkerhed ikke norsk skovkat i dem men derimod er jeg over bevist om at der er Russian Blue i dem.
EmmaJosephine skriver: Hvor befinder kattene sig ?
gravid20 skriver: Der er med sikkerhed ikke norsk skovkat i dem men derimod er jeg over bevist om at der er Russian Blue i dem. hvor i landet befinder kattene sig ?
nettemor skriver: i nærheden af viborg
i nærheden af viborg
Hvor gamle er de?
EmmaJosephine skriver: Hvor gamle er de?
var det noget?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128