Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed. skriver: Den skal nok være 12 cm på den lange side, 5 på den korte side og 3-4 høj. Altså minimum.
Den skal nok være 12 cm på den lange side, 5 på den korte side og 3-4 høj. Altså minimum.
Åhh okay, så er den for lille øv
Håber i finder en fin én
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Der er mange derinde
Der er mange derinde
Så jeg ikke, hehe, typisk mig. Kigger lige videre derinde så
Laulund87 skriver: Åhh okay, så er den for lille øv Håber i finder en fin én
Okay. Men eller tak
Kofoed. skriver: Er der en af jer der har en cigarkasse eller lignede liggende i gerne vil af med? Der skal være låg på. Overtages hurtigst muligt, da den skal bruges i starten af næste uge.
Er der en af jer der har en cigarkasse eller lignede liggende i gerne vil af med? Der skal være låg på.
Overtages hurtigst muligt, da den skal bruges i starten af næste uge.
jeg så nogle i søstrene grene i mandags.. de var i træ, og var meningen man selv skulle dekorere.. tror de kostede 25kr
Kofoed. skriver: Så jeg ikke, hehe, typisk mig. Kigger lige videre derinde så
Haha
Pas på med det, jeg kunne bruge riiigtig mange penge derinde
Mor-til-asta-09 skriver: jeg så nogle i søstrene grene i mandags.. de var i træ, og var meningen man selv skulle dekorere.. tror de kostede 25kr
Okay, tak, skal helt sikkert i centeret imorgen, håber de også har dem i kolding.
-Sigrid- skriver: Haha Pas på med det, jeg kunne bruge riiigtig mange penge derinde
Det kan man over alt, desværre.
Kofoed. skriver: Det kan man over alt, desværre.
Okay, jeg har svært ved at lade være - den der side kommer lige efter børnetøj
-Sigrid- skriver: Okay, jeg har svært ved at lade være - den der side kommer lige efter børnetøj
Pas på, det bliver nogle dyre vaner
Kofoed. skriver: Pas på, det bliver nogle dyre vaner
Jep, troede aldrig det ville være så dyrt INDEN babyen kom
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128