dumme ventetid... hvorfor er den værst nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Kris89

hej skønne tøser og mænd.

jeg er idag på 21. dagen af min cyklus (som varer 28 dage).

Plejer at kunne se (slim) når jeg har haft ÆL, men sys jeg ikk rigtig jeg har opdaget denne måned... (vi har hygget konstant, så hvis jeg har haft ÆL burde den BIB være ramt)

men hvorfor er det, når man får sin mens venter man på ÆL, sys ofte denne periode går hurtig. men fra ÆL til testdag - NØØØØJ hvor går det bare langsomt

kan jo slet ikke finde ro...

sys mine bryster er ømme og bla bla bla alle symptomerne som jo er ren indbildning og drømme da ægget jo ikke har sat sig fast endnu..

ville egentlig ingenting med dette indlæg andet end at komme ud med mine tanker. de to veninder der ved vi prøver tror jeg er lidt træt af at høre på mig

tak fordi du læste med og fortsat god aften og snarlig weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Kris89

den forsvandt hurtigt

Anmeld

30. september 2011

Kris89

ih, hvor jeg faktisk allerede er ret sikker på den er der

åh hvor bliver jeg dog skuffet, hvis min mens kommer...

idag på 21. dagen har jeg ekstrem øget udflåd  det er ægget der har sat sig fast.

+ her i eftermiddag er kvalmen bare kommer fuldstændig som sidst jeg var gravid, dog mærkede jeg ikke kvalme før uge 5 sidst...

ih... er bare så sikker på den er der denne måned... men der er jo over en uge til testdag... hvordan faen er det lige jeg slår en hel uge ihjel?

Anmeld

2. oktober 2011

Risen

Kris89 skriver:

ih, hvor jeg faktisk allerede er ret sikker på den er der

åh hvor bliver jeg dog skuffet, hvis min mens kommer...

idag på 21. dagen har jeg ekstrem øget udflåd  det er ægget der har sat sig fast.

+ her i eftermiddag er kvalmen bare kommer fuldstændig som sidst jeg var gravid, dog mærkede jeg ikke kvalme før uge 5 sidst...

ih... er bare så sikker på den er der denne måned... men der er jo over en uge til testdag... hvordan faen er det lige jeg slår en hel uge ihjel?

Har det også som dig.. Tiden går sååå langsomt og kan slet ikke vente.. Nu er det snart ved at være tid for dig? - Har du allerede testet?.. 

Anmeld

2. oktober 2011

Kris89

Risen skriver:

Har det også som dig.. Tiden går sååå langsomt og kan slet ikke vente.. Nu er det snart ved at være tid for dig? - Har du allerede testet?.. 

det er bare som om at når ÆL er eller bør være overstået, går tiden bare helt i stå....

nej har ikke testet endnu. havde mens d. 9. september, så har regnet mig frem til at jeg burde kunne teste på fredag - 5 DAGE!!!

men samtidig har jeg lige været på billige teste idag for lageret er tomt. og der kom jeg til at bestille en af dem der kan teste 4 dage før mens... hmm... er spændt på hvor lang tid jeg kan holde den

men en digital og 10 strips burde kunne slå til til de to streger er kommet

hvornår skal du teste?

Anmeld

2. oktober 2011

Risen

Kris89 skriver:

det er bare som om at når ÆL er eller bør være overstået, går tiden bare helt i stå....

nej har ikke testet endnu. havde mens d. 9. september, så har regnet mig frem til at jeg burde kunne teste på fredag - 5 DAGE!!!

men samtidig har jeg lige været på billige teste idag for lageret er tomt. og der kom jeg til at bestille en af dem der kan teste 4 dage før mens... hmm... er spændt på hvor lang tid jeg kan holde den

men en digital og 10 strips burde kunne slå til til de to streger er kommet

hvornår skal du teste?

Ih hvor spændende! Jeg så der lå et link med enormt billige test fra amazone.co.uk hvor man fik 25 test ultra sentitive til 70 kroner. Helt vildt billigt. 

Kan godt forstå du ikke vil vente, når du har købt test

Er det jeres første barn?

Jeg har først testdag d. 14 okt så der er lang tid til.. 

Anmeld

2. oktober 2011

Kris89

Risen skriver:

Ih hvor spændende! Jeg så der lå et link med enormt billige test fra amazone.co.uk hvor man fik 25 test ultra sentitive til 70 kroner. Helt vildt billigt. 

Kan godt forstå du ikke vil vente, når du har købt test

Er det jeres første barn?

Jeg har først testdag d. 14 okt så der er lang tid til.. 

åh ja. havde egentlig bestemt at ville bruge den hjemmeside... det glemte jeg da helt

jeg havde en plan der hed at jeg ikke ville teste før mandag d. 9. men øhh... den holder vidst ikke

ja det er den første  vi mistede i juni måned i uge 10, og har først her d. 9 september haft min første mens siden SA, så vi håber og tror at det betyder at denne cyklus er normal og det vil lykkedes

sådan gik det i hvert fald da jeg smed p-pillerne. ingen mens i lang tid. og da først min mens kom blev den væk anden gang

uhh. ja der er jo et stykke tid til... sidst fik jeg bare kun meget svagt positiv ved 4+2. så er lidt bange for at hvis jeg tester tidligere vil de være negative...

ja så er du også lige kommet efter ÆL tidspunkt og er i venteposition... ihh... der kan man bare ingenting gøre.. når man har ÆL er det jo bare om at sexe... nu er man kommet dertil hvor man bare skal vente

den dag ægget burde sætte sig fast og dagen efter havde jeg MONSTER meget udflåd. tykt hvidt (slet ikke som ÆL). så jeg håber det er et godt tegn

sidst kom symptomerne først allersidst i uge fem først i uge seks...

Anmeld

2. oktober 2011

Risen

Kris89 skriver:

åh ja. havde egentlig bestemt at ville bruge den hjemmeside... det glemte jeg da helt

jeg havde en plan der hed at jeg ikke ville teste før mandag d. 9. men øhh... den holder vidst ikke

ja det er den første  vi mistede i juni måned i uge 10, og har først her d. 9 september haft min første mens siden SA, så vi håber og tror at det betyder at denne cyklus er normal og det vil lykkedes

sådan gik det i hvert fald da jeg smed p-pillerne. ingen mens i lang tid. og da først min mens kom blev den væk anden gang

uhh. ja der er jo et stykke tid til... sidst fik jeg bare kun meget svagt positiv ved 4+2. så er lidt bange for at hvis jeg tester tidligere vil de være negative...

ja så er du også lige kommet efter ÆL tidspunkt og er i venteposition... ihh... der kan man bare ingenting gøre.. når man har ÆL er det jo bare om at sexe... nu er man kommet dertil hvor man bare skal vente

den dag ægget burde sætte sig fast og dagen efter havde jeg MONSTER meget udflåd. tykt hvidt (slet ikke som ÆL). så jeg håber det er et godt tegn

sidst kom symptomerne først allersidst i uge fem først i uge seks...

Uh, så har der også været lang ventetid for dig. Jeg havde også en SA i uge 8 og har også ventet på mens blev "normal" igen. 

Jeg håber meget for dig at den er der  

Må jeg spørge dig hvordan du kan regne dig frem til hvornår ægget bør sætte sig fast?

Anmeld

2. oktober 2011

Kris89

Risen skriver:

Uh, så har der også været lang ventetid for dig. Jeg havde også en SA i uge 8 og har også ventet på mens blev "normal" igen. 

Jeg håber meget for dig at den er der  

Må jeg spørge dig hvordan du kan regne dig frem til hvornår ægget bør sætte sig fast?

for nogen tager det altså kroppen lidt tid at blive normal igen efter SA. ked af at høre du også har været igennem det..

ja har jo stort set testet konstant i tre måneder pga. udebleven mens.  til sidst måtte jeg simpelthen stoppe med at købe tests, det var jo alt for dyrt

tak krydser også for dig  hvor lang tid siden er det du mistede?

jamen ægget bør sætte sig fast en uge efter ÆL. altså hvis 28 dages cyklus og alt det der som er forskelligt fra kvinde til kvinde

Anmeld

2. oktober 2011

Risen

Kris89 skriver:

for nogen tager det altså kroppen lidt tid at blive normal igen efter SA. ked af at høre du også har været igennem det..

ja har jo stort set testet konstant i tre måneder pga. udebleven mens.  til sidst måtte jeg simpelthen stoppe med at købe tests, det var jo alt for dyrt

tak krydser også for dig  hvor lang tid siden er det du mistede?

jamen ægget bør sætte sig fast en uge efter ÆL. altså hvis 28 dages cyklus og alt det der som er forskelligt fra kvinde til kvinde

Ja jeg endte med at gå over tid i sidste måned ca 2 uger.. Jeg var nærmest helt sikker på jeg var gravid, men nej det hele skulle lige på plads efter udskrabningen. Jeg mistede august måned.. 

Nåå så i princippet er jeg ikke gravid endnu.. hehe.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.