Risen skriver:
Ih hvor spændende! Jeg så der lå et link med enormt billige test fra amazone.co.uk hvor man fik 25 test ultra sentitive til 70 kroner. Helt vildt billigt.
Kan godt forstå du ikke vil vente, når du har købt test 
Er det jeres første barn? 
Jeg har først testdag d. 14 okt så der er lang tid til..
åh ja. havde egentlig bestemt at ville bruge den hjemmeside... det glemte jeg da helt 
jeg havde en plan der hed at jeg ikke ville teste før mandag d. 9. men øhh... den holder vidst ikke 
ja det er den første
vi mistede i juni måned i uge 10, og har først her d. 9 september haft min første mens siden SA, så vi håber og tror at det betyder at denne cyklus er normal og det vil lykkedes 
sådan gik det i hvert fald da jeg smed p-pillerne. ingen mens i lang tid. og da først min mens kom blev den væk anden gang 
uhh. ja der er jo et stykke tid til... sidst fik jeg bare kun meget svagt positiv ved 4+2. så er lidt bange for at hvis jeg tester tidligere vil de være negative...
ja så er du også lige kommet efter ÆL tidspunkt og er i venteposition... ihh... der kan man bare ingenting gøre.. når man har ÆL er det jo bare om at sexe... nu er man kommet dertil hvor man bare skal vente 
den dag ægget burde sætte sig fast og dagen efter havde jeg MONSTER meget udflåd. tykt hvidt (slet ikke som ÆL). så jeg håber det er et godt tegn 
sidst kom symptomerne først allersidst i uge fem først i uge seks...
Anmeld