min datter skal kaldes frem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

Kamulla

Anonym skriver:

jamen det svinger.. til tider er hun lige til at fange og holder kontakten så flot. Andre gange vil hun ikke! det er meget op og ned. Og det er DER min pædago siger der skal arbejdes. At hun må ikke vælge til og fra sådan. Hun må gerne forsvinde ud af kontakten og komme tilbage. Men at hun SKAL være nem at kalde frem

okay.. nu har jeg jo ikke set det.. men Noah gad tit heller ikke mig.. så lod jeg ham bare være for sig selv.. og 20min efter var der fin kontakt igen... 

bare hele tiden vis du er der, prøv forskellige ansigtsduetter.. altså barnet kan bare blive overstimuleret af at se på mors glade ansigt hele tiden.. når du snakker, så lav forskellige ansigter sammentid med du ændre tonen så den passer til.. lav prutte lege, (nu ved jeg ikke hvor gammel hun er) eller lig sammen på gulvet på legetæppet med en masse ting sammen og hyg til god musik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

mortilflere

Anonym skriver:

så det ik sikkert hun vil ha direkte kontakt hvergang? det er bare det min pædago er bekymret over

hvis du bor i Randers kan jeg hjælpe dig , og vil gerne , men pt er jeg ikke mobil ud over randers fordi jeg ikke ved hvornår jeg skal føde 

Men jeg har stået med børn der var langsomme til at komme frem , + mit handicappet barn og der er meget stor forskel

Nr 3 troede alle var døv , vi rendte til en masse undersøgelser indtil en læge sagde han gider jer bare ik og så har han nerver af stål (reagerede ikke på vi sprang balloner LOL)

Og så ros til dig , du har et aveligt miljø du skal ud af , og at du ikke bare går i baglås som mange andre , viser bare hvor langt fra du er din ejen opvækst , jeg syntes virkeligt det er sejt du gør alt rigtigt , nemmelig høre efter og reagere derefter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.