Hvordan er din menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Sidder lige og nyder, at jeg ikke har menstruation mens jeg er gravid! Lækkert!

Men ellers blødte jeg i 4-5 dage, med KÆMPE GIGANTISKE smerter... Øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

morethanperfect

Åhh det er et helvede .. Plejer at have SÅÅÅÅÅ ondt , og bløde SÅÅÅ meget, men denne gang har det været anderledes ? Plejer ellers altid og være det samme, og plejer at bløde i 7 dage ..

Denne gang bløder jeg ik rigtig , eller, ik så meget som jeg plejer , og har næsten ingen smerter .. Har "kun" taget ipren én gang .. Hmm  Nu fik i mig helt til at tænke  

Anmeld

29. september 2011

Louisiana

SussieThyssen skriver:

Mange tak..og det var så lidt.

Jeg kan da ikke se hvorfor det skulle være så forfærdeligt. at komme i overgansalderen..jeg synes det er hammerfedt. Slut med tossede hormonudsving og netop mens.
Jo jeg indrømmer gerne, at jeg lige havde en periode hvor jeg naturligvis måtte indse, at nu var det slut med at få børn. Min krop orkede ikke mere, kunne jeg mærke, og det var en lidt svær kamel at sluge. Men så sagde en veninde til mig:
- Jamen herregud da..det kan da godt være æggene har overskredet holdbarheden, men hønen fejler da ikke noget!
Og det kom jeg sådan til at grine af, at jeg flux lagde min lille personlige depression på hylden

Det var da dejligt, at du har en klog veninde, der kunne få dig på bedre tanker

Men ja, selvfølgelig er det en svær pille at sluge, at man nu ikke længere kan få børn, når det ikke er noget man selv vælger. Men som du selv siger, så slipper man for al den ubehag, som følger med menstruationen

Anmeld

29. september 2011

freiasmor

da jeg startede på mine p.piller da jeg var 11 (pga mens startede da jeg var 10 og blev enormt aggressiv). nå men der kunne jeg som sådan ikke mærke min menstruation overhovedet andet end lidt murren inden det startede..

da jeg så stoppede med det for over et år siden begyndte jeg pludselig at kunne mærke mit underliv, jeg har så mange smerter (ikke så slemme at jeg skal tage piller) - nogen gange er det dog nødvendigt.. men fx denne gang her ... har lige fået det faktisk det er en mild smerte men det sidder kun i underlivet og brysterne , og ingen andre steder... normalt er det hele mit underliv og ryg og alt det som jeg kan mærke...

Anmeld

29. september 2011

FrkC

Ååååh, det lort !!!

Jeg er plaget af SÅ mange smerter de første to dage ca. Jeg kan næsten ingenting og det hele er bedst hvis jeg kan ligge med noget varmt over maven/underlivet. Jeg har diarré (undskyld, men du spurgte selv hvordan den var ) og meget ondt ca. en dag inden jeg får mens. Da jeg var på p-piller havde jeg ikke smerter, men fik et chok da jeg stoppede .. Jesus Christ, Maria and Joseph det gør ondt.. Heldigvis kan det slås ned med 2 panodiler .. Jeg bløder i 5-7 dage, mest på 1-2-dagen og fra ca. 4-dagen kommer der minimalt lidt.. Jeg bliver desuden ganske humørsyg .. Jeg bliver let irriteret og hyler næsten over ingenting, det er jeg selv meget opmærksom på og forsøger derfor at beherske mig  ..

Det er fandme godt det kun er 1 gang i måneden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.