Træls nat......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. januar 2009

Ny mor

Arggg, selvom Marius det meste af tiden sover igennem uden en lyd, har han nogle nætter hvor han bare vågner 20 gange og hyler halvt i søvne. Nogle gange hjælper det lige at vække ham, men andre gange fortsætter det bare og vi må op og frem og tilbage non-stop igennem natten. Har i også sådan nogle nætter når de ellers ikke er syge eller noget?

Birgitte i dag.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

Muffinmus

Jep jep jep..heeelt sikkert...faktisk så sent som i går nat..kors han var træls. Ved ikke om det er fordi de drømmer eller hvad. Men han stiller sig altid op lige efter og står og gynger fordi han stadig har lukkede øjne

Anmeld

27. januar 2009

Loggidut

ja!

helt bestemt, og jeg tror altså det har meget med alderen at gøre...jeg tror simpelthen de er begyndt at drømme, både gode og ubehagelige drømme.

men ja, sådan nogle nætter har vi altså også her!

Anmeld

27. januar 2009

Juniors mor

Yes! -sådan nogle nætter er vi også begyndt at få
Enten sidder hun i sengen eller står op og så skriger/græder hun helt hysterisk! Vi har endnu ikke fundet en god teknik til at få hende til at sove igen. Tager man hende op får man to hænder i brystet og så skriger hun endnu højere - meget frustrerende......I forgårs tog det over en time at få hende til at sove igen og det skete 3 gange i løbet af natten
Håber det lynhurtigt gårover igen

Anmeld

27. januar 2009

Tynen

Yes!

Desværre er det altid sådan at hun tror at det er = Morgen at hun er vågen, og så har vi et hyr hvor hun bare skriger og skriger fordi vi nægter at stå op.

Nu er vi begyndt at smide hende ind i rejsesengen som jeg har sat ind i soveværelset for ligesom at illustrere for hende at vi andre altså sover nu.
Det har faktisk virket (Hun græder nu kun i 10 minutters tid, før hun smider sig ned og sover videre).. Og så slipper jeg for at skulle rende frem og tilbage

Anmeld

27. januar 2009

Helle30

Det kommer i perioder, vil jeg sige. Sofie bliver også helt hysterisk ked af det, og hun sidder helt forvirret og grædende op i sengen, når vi kommer til hende. Til at starte med tog vi hende op for at trøste hende, men det gjorde bare det hele værre og tog længere tid. Hun asede og masede og kastede sig rundt, så (ihvertfald jeg) dårligt kunne holde hende. Nu er vi begyndt at skynde os til undsætning, når vi kan høre, det trækker op. Så lægger vi hende stille ned igen og stryger hende let over øjne/næseryg, giver hende sutten (hvis hun har tabt den) og trykker dynen godt ned omkring hende. Det virker langt bedre (som regel hver gang) end at tage hende op.
Men det er nu træls, hvis man skal op og lave den manøvre mange gange hver nat.
Jeg har iøvrigt registreret, at det ofte sker ca. 1 time efter, hun er lagt. Der er noget med at man skifter søvnfase, og så kan det godt forstyrre, så man vækkes/forskrækkes af det.

- Helle, som ønsker jer bedre nætter fremover

Anmeld

27. januar 2009

Anja

Nææhhh, er jeg så den eneste, ind til videre, der svarer. Vi har aldrig bøvl med Elias om natten. Han sover bare.

Det lyder hårdt, og jeg ville ikke ane, hvad jeg skulle stille op, hvis han pludselig begyndte at opføre sig som flere af jer beskriver.

Anmeld

27. januar 2009

Ny mor

Åh, støn, pust, hvis det er "normalt"....håber virkelig det er en kort "fase" . Sjovt nok er det også ofte et par timer efter han er lagt og vi skal i seng, så måske er det noget med drømme og søvnfaser......

Birgitte (som har drevet (motioneret) Marius rundt i haven hele eftermiddagen i håb om han sover som en sten i nat )

Anmeld

27. januar 2009

Lise

Her har vi bøvl hver nat. Er sgu ved at dratte i søvn hver dag på jobbet.... pyh, kan slet ikke huske hvornår Simon sidst sov igennem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.