Dr. Phil lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Highlander

Jeg er fuldstændig muldlam!!!!!!!!!! Andre der ser Dr. Phil lige nu??????? Jeg er helt tudefærdig over det! Hvorfor er det stakkels barn ikke fjernet.

FØJ!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Clisolka

Highlander skriver:

Jeg er fuldstændig muldlam!!!!!!!!!! Andre der ser Dr. Phil lige nu??????? Jeg er helt tudefærdig over det! Hvorfor er det stakkels barn ikke fjernet.

FØJ!

Yes, vi er nogle stykker... Åhh suk, stakkels knægt 

https://www.baby.dk/debat/137048pi1/ordet-er-frit/se-dr--phil-nu.aspx

Anmeld

29. september 2011

Highlander

Babymor2010 skriver:

Yes, vi er nogle stykker... Åhh suk, stakkels knægt 

https://www.baby.dk/debat/137048pi1/ordet-er-frit/se-dr--phil-nu.aspx

Puha ja, hvordan kan man da være så OND, det er jo direkte mishandling! Jeg håber godt nok det barn kommer væk eller hun får en seriøs opvågning!

Utroligt at han endda er adopteret 

Får helt ondt i maven af at se det 

Anmeld

29. september 2011

Clisolka

Highlander skriver:

Puha ja, hvordan kan man da være så OND, det er jo direkte mishandling! Jeg håber godt nok det barn kommer væk eller hun får en seriøs opvågning!

Ja, jeg forstår heller ikke hvordan man kan være så OND - og at det så er faderens ide... 

Anmeld

29. september 2011

Highlander

Babymor2010 skriver:

Ja, jeg forstår heller ikke hvordan man kan være så OND - og at det så er faderens ide... 

Ja, er spændt på om han kommer ind og bekræfter eller om det bare er noget hun siger... stakkels stakkels dreng 

Anmeld

29. september 2011

Krussedulle

Highlander skriver:

Åh, jeg tør næsten ikke se det ... Min svigerindes mand viste mig det på sin telefon engang, selvom jeg sagde nej tak! Så afspillede han klippet alligevel! :-@ ... Får også helt ondt i maven . Får lyst til at hente min dreng i børnehaven, bare for at kramme ham!!

Anmeld

29. september 2011

Highlander

Krussedulle skriver:

Åh, jeg tør næsten ikke se det ... Min svigerindes mand viste mig det på sin telefon engang, selvom jeg sagde nej tak! Så afspillede han klippet alligevel! :-@ ... Får også helt ondt i maven . Får lyst til at hente min dreng i børnehaven, bare for at kramme ham!!

Puha det kan jeg godt forstå, jeg fortryder også jeg skruede om på det 

Jeg har 4 uger til termin men får helt lyst til at ae maven og sige at hun ALDRIG skal opleve sådan noget...

Og faren er ligeså syg så man lige!

Anmeld

29. september 2011

Clisolka

Highlander skriver:

Ja, er spændt på om han kommer ind og bekræfter eller om det bare er noget hun siger... stakkels stakkels dreng 

Ja. Men hvor var det fedt det Dr. Phil sagde med, at hvis det var hans medarbejdere der havde optaget det - så fik hun den 

Anmeld

29. september 2011

Krussedulle

Highlander skriver:

Puha det kan jeg godt forstå, jeg fortryder også jeg skruede om på det 

Jeg har 4 uger til termin men får helt lyst til at ae maven og sige at hun ALDRIG skal opleve sådan noget...

Og faren er ligeså syg så man lige!

Det er SÅ forfærdeligt at nogle mennesker kan mishandle, og være SÅ onde mod et barn! ... Det er SÅ hjerteskærende når et barn græder på den måde! .... Hun burde ikke have børn!

Anmeld

29. september 2011

Highlander

Babymor2010 skriver:

Ja. Men hvor var det fedt det Dr. Phil sagde med, at hvis det var hans medarbejdere der havde optaget det - så fik hun den 

Ja helt vildt!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.