Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det handler om hende der mishandlede sin søn ved at straffe ham med kolde bade og hot sauce på tungen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ser det også.. Det edermanme en skandaløs "mor"..
De "straffe", som i mine øjne er mishandling høre absolut ikke nogen steder hjemme..!
Mutti2B skriver: Det handler om hende der mishandlede sin søn ved at straffe ham med kolde bade og hot sauce på tungen
Ihhhh hun skulle have samme omgang, skulle hun!
Jeg er rystet
Jeg har hørt at hun har fået fjernet børnene nu. Er der nogen der kan be- eller afkræfte det?
Mutti2B skriver: Jeg er rystet Jeg har hørt at hun har fået fjernet børnene nu. Er der nogen der kan be- eller afkræfte det?
Krussedulle skriver: Kan kun sige at jeg HÅBER at det er rigtigt!!!! stakkels stakkels børn!!!
Kan kun sige at jeg HÅBER at det er rigtigt!!!! stakkels stakkels børn!!!
Puha, så du klippet med hende der havde tapet sin 2-årige fast til væggen og taget billeder af det? Og havde tvunget ham til at spise hot tortillas så drengen fik brandvabler i munden
Jeg kan se lidt på Google om at de lokale myndigheder har arresteret forældrene.... Jeg søger lige videre
Jeps, den er god nok
I august i år startede retssagen mod moderen:
http://articles.ktuu.com/2011-08-17/hot-sauce_29898507
Mutti2B skriver: Puha, så du klippet med hende der havde tapet sin 2-årige fast til væggen og taget billeder af det? Og havde tvunget ham til at spise hot tortillas så drengen fik brandvabler i munden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128