Se dr. phil nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

Bshizzle

Efter at ha læst din overskrift og hvad det handlede om, da tændte jeg straks tvet...

Og .... Jeg er virkelig chokket over nogen voksne mennesker kan behandle deres eller andres børn for den sags skyld.. på den måde!!!!..
- Sikker da en MØG K****** siger jeg bare...!!
Hun burde slet ikke ha lov til at ha børn i huset, for hun virker virkelig som en person uden respekt for andre!.

Stakkels dreng... ...

Jeg så det klip med den dreng der var tapet til væggen..
Jeg er SÅ glad for de havde slørret hans ansigt for bare det at kunne tyde hans mund og bevægelse op af væggen gjorde at jeg fik en KÆMPE klumå i halsen...
- Hvordan kan folk behandle børn sådan????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Mutti2B

Babymor2010 skriver:

Jeps, den er god nok 

I august i år startede retssagen mod moderen: 

http://articles.ktuu.com/2011-08-17/hot-sauce_29898507

Selvom hun måske ændrede adfærd efter showet så skal hun fandeme staffes for det misbrug hun allerede har pådraget den stakkels dreng

Anmeld

29. september 2011

Clisolka

Mutti2B skriver:

Selvom hun måske ændrede adfærd efter showet så skal hun fandeme staffes for det misbrug hun allerede har pådraget den stakkels dreng

Ja!!! Fy for pokker, siger jeg bare.... 

I artiklen skriver de, at hun har sagt, at hun aldrig skulle have adopteret de tvillinger - og de har 4 børn i forvejen  Gad vide om hun kun har gjort det med den ene tvilling.... 

Anmeld

29. september 2011

jydeinden

så skal i da være glad for at i ikke så oprah her for et par dage siden. Der havde hun besøg af en dreng hvis far virkeligt stor mishandlede sin søn efter at der var kommet en stedmor ind i billedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.