Hey Hallåå!! (ligeså langt som det plejer...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

CA

Juhuu update! Her har været så stille!

Han er skøn! Og hvor er det lækkert med rytme! Det er da fedt at aftensmaden er sådan en hyggeting! Her har det været i kamp en uge Han sulte og sovestrejker

Jeg er virkelig misundelig på dig. Men har du smadret rytmen ved at skrive at det gik så godt? Det sker bare hver gang nemlig!! 

Det er fedt, at det lykkedes med tvangsluren. Det ville også være længe at gå uden. Dygtig dreng og HURRA for mor med vilje

Her er Johannes heller ikke den bedste til at kigge på babyer. Han er bare lige en tand for nysgerrig og kærlig 

Nøj, hvor jeg grinede af din beskrivelse af barn med begge hænder fulde. Martin blev helt nysgerrig

Okay, det blev lidt rodet for jeg er i gang med at putte baby, der ikke gider sove! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Juhuu update! Her har været så stille!

Han er skøn! Og hvor er det lækkert med rytme! Det er da fedt at aftensmaden er sådan en hyggeting! Her har det været i kamp en uge Han sulte og sovestrejker

Jeg er virkelig misundelig på dig. Men har du smadret rytmen ved at skrive at det gik så godt? Det sker bare hver gang nemlig!! 

Det er fedt, at det lykkedes med tvangsluren. Det ville også være længe at gå uden. Dygtig dreng og HURRA for mor med vilje

Her er Johannes heller ikke den bedste til at kigge på babyer. Han er bare lige en tand for nysgerrig og kærlig 

Nøj, hvor jeg grinede af din beskrivelse af barn med begge hænder fulde. Martin blev helt nysgerrig

Okay, det blev lidt rodet for jeg er i gang med at putte baby, der ikke gider sove! 

Den blev smadret, rytmen altså, noget så eftertrykkeligt....!  Men han sover stadig nogle gode lure, så det er sådan set okay... "skat, det varer jo læææænge før han skal synkroniseres med andre børn hos DP/VS, så når bare han sover, spiser og er glad" som Jørn siger... Måske skal han have en uge alene med ham?! 

Jamen Johannes altså - hverken mad eller søvn; det bliver man jo ikke større af.. Ved I hvorfor?

Håber du har fået ham til at sove nu 

Anmeld

1. oktober 2011

Lilje82

AnneBJ skriver:

ÅH det er også lige om lidt Noah han starter, hva'? Hvordan har du det med det?

Jeg er ret glad for lige at have nogle mdr. endnu, men altså, Felix ER jo heller ikke så gammel...

Ja, det er lige om lidt  Jeg har det faktisk lidt underligt med det og tror det bliver rigtig svært for mig, men mest fordi jeg ikke har noget job at skulle ud i, når min barsel er slut, jeg skal søge jobs, så tror det bliver ekstra svært at han ikke skal være hjemme hos mig.
Men vi starter blidt ud, så det kun bliver et par timer dagligt i starten. Tiden går bare så hurtigt om 3,5 måned fylder han 1 år

Anmeld

2. oktober 2011

CA

AnneBJ skriver:

Den blev smadret, rytmen altså, noget så eftertrykkeligt....!  Men han sover stadig nogle gode lure, så det er sådan set okay... "skat, det varer jo læææænge før han skal synkroniseres med andre børn hos DP/VS, så når bare han sover, spiser og er glad" som Jørn siger... Måske skal han have en uge alene med ham?! 

Jamen Johannes altså - hverken mad eller søvn; det bliver man jo ikke større af.. Ved I hvorfor?

Håber du har fået ham til at sove nu 

Ej hvor ØV! Aldrig skriv at det går godt

Johannes kom ikke til at sove, og i går stod han op 4.40!! Vi kørte ham senere på dagen hjem til mine forældre fordi vi skulle til firmafest, og tror du så ikke, at barnet spiser, sover og skider som et helt normalt barn ?? Mine forældre oplevede ikke en eneste fuld tallerken, skrigeture eller besværlig putning OVERHOVEDET og de havde ham altså et døgn!
Så TAK mor, du får ham igen næste gang det glidder af sporet Det var også aftenen før hun passede ham første gang, at han havde kolik-skrigetur for sidste gang. Hun er magisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.