Vil I høre noget vildt??
Felix er et havlt år (ÅR!!!) imorgen... Fuck jeg kan ikke forstå det... det er jo helt vanvittigt??
Nåh, men altså, på et tidspunkt vænner vi os vel til at det går så stærkt (og så flytter de hjemmefra..
)
Han er en fantastisk dejlig dreng. Han har personlighed, temperament, er tålmodig, dygtig og kærlig - eller altså, jeg tror gerne han vil være kærlig, omend det af og til udtrykkes uheldigt.. (så så man lige vildbasse-Felix, og lille-bitte-født-for-tidligt-nu-2-mdr.-gamle-Katie... "ae, ae på babyen... Ae, ae!! Felix.. Nej, ikke sådan skat, nej, stille og roli.. - Felix, forsigti..." Okay, måske du er færdig med at snakke med Katie nu...)
Efterhånden har vi fået en rytme (og jeg banker under bordet og siger 7-9-13, for ALLE ved jo, at når man konstaterer det, så SMADRER man rytmen..)
Kl. 7 henter jeg ham i hans seng, og han får morgenflaske inde hos mig i sengen. Hvis vi skal noget står vi op, han får tøj på, jeg gør mig selv færdig og spiser morgenmad. Hvis vi ikke skal noget, ligger vi i sengen og fjoller, hygger, ser fjernsyn osv. Kl. ca. 8 er han helt færdig, og sover mellem 3 kvarter og en time (hvilket jeg så også gør, hvis vi ikke er stået op
)
Kl. ca. 10 får han frugt, og omkring 11 en flaske MME. Kl. 11.30 putter jeg ham, og han sover 1½-2 timer. Kommer op og får grød (lavet på 2 dl væske, + grøntsager, og han ÆDER det hele...!) og vand/mælk i kop.
Omkring 14.30/15 får han en flaske MME og jeg putter ham igen, selvom om det holder lidt hårdt. Han vil IKKE sove. Men det har vi så bestemt nu, at han SKAL. Han kan ikke holde sig vågen til aftensmaden ellers. Og efter 2 dage, tager det da også kun 5 min., så sover ham.. 
Så står han op igen efter 1/1½ time, og vi laver aftensmad til os og ham (hvis ikke det er det samme) og omkring 17.45 sætter vi os alle tre ned og spiser. Han spises af først, og får så et eller andet at sidde og gnave i/pille ved. Det tager os ofte en time at spise aftensmad, fordi det bare er tophyggeligt!! 
Kl. 18.30 får han nattøj på, evt. et bad, og bliver puttet i sin seng. Den der putter (vi gør det hveranden dag) sidder ved sengen og giver en flaske MME, og så sover han som regel ret hurtigt bagefter. Normalt får han vælling kl. 22 men de sidste to aftner har han ikke fået - og har sovet 12 timer. Så mon ikke han bare er stor nok til at undvære det... I hope! Det er ldit en partykiller at skulle ind og give mad kl. 22, uanset om man har gæster, ser film eller er gået i seng .. 

Jeg elsker at have en rutine. Elsker at når jeg skal bestille tid hos lægen, ved jeg ca. hvornår han er vågen, elsker, at hvis folk gerne vil se os, kan vi bede om det bliver eftermiddag, så vi kan nå hjem og putte barn osv... og samtidig savner jeg lidt den allerførste tid, hvor man bare smed ham i liften og tog på cafe, fordi "det har vi lyst til".. hver tid sin charme.
Han kan sidde i højstolen, hvis vi pakker ham lidt med en dyne, og indtager alle måltider (undtagen flaske) heri. Han triller stadig kun fra ryg til mave, ikke den anden vej. Han trækker benene op under sig når han ligger på maven, og af og til får han skubbet fra, så han kommer lidt fremad. Dét er skægt!! Han smiler, griner, pludrer og elsker at lave larm (men er panisk angst for stavblenderen...)
Hm, jeg kan lidt mærke at jeg kunne blive ved.. Han er sådan en skøn knægt, mild, rolig og glad!! Jeg skal nok stoppe nu, og kan slutte med at han vejer 8,5 kg og er 73 cm lang...
- det sidste billede illustrerer at selvom han er dygtig, så har han ikke fattet hvordan man giver slip på ting, når man gerne vil tage ved en ny ting... Han havde noget i begge hænder, og ville altså gerne have knækbrødet - så han lagde bare hovedet ned i det, og forsøgte at samle det op med munden...