Labrador/ golden retriever sælges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.988 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Vibeke Henriksen

Glad legesyg kærlig labrador / golden retriever blanding sælges. Samson er en glad han hund på 16 mdr. Han vejer 30 kg. Han er chippet og vaccineret sidste år Og er blevet vaccineret igen for 1 mdr siden.  Prisen er 1800 kr. Det er incl mad legetøj  snor og hundekiks. Vi må desværre af med ham pga manglende tid. Vi har ikke nok tid til ham. Jeg starter uddannelse om 1 mdr. og der bliver der kun mindre tid til ham.  

Undskyld billederne. Jeg kunne ikke lige vende dem så de var rigtige.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Vibeke Henriksen

opper den lige.

Hvis der er nogen der er interesseret i en rigtig dejlig hund kan i ringe til mig på tlf 57668283 eller mobil 21131883. I er også meget velkommen til at sende mig en sms. knus fra Vibeke.

Anmeld

12. oktober 2011

Drømme

Vibeke Henriksen skriver:

Glad legesyg kærlig labrador / golden retriever blanding sælges. Samson er en glad han hund på 16 mdr. Han vejer 30 kg. Han er chippet og vaccineret sidste år Og er blevet vaccineret igen for 1 mdr siden.  Prisen er 1800 kr. Det er incl mad legetøj  snor og hundekiks. Vi må desværre af med ham pga manglende tid. Vi har ikke nok tid til ham. Jeg starter uddannelse om 1 mdr. og der bliver der kun mindre tid til ham.  

Undskyld billederne. Jeg kunne ikke lige vende dem så de var rigtige.

Hvor ser han skøn ud

Vi har "desværre" hund i forvejen, og kommer til at få problemer nok med at finde en lejlighed hvor der er tilladelse til én hund når jeg (forhåbentligt) skal på uni, så vi kan ikke have flere..

Håber I finder et godt hjem til ham 

Anmeld

15. oktober 2011

Vibeke Henriksen

Hej. Ja det er ærgerligt at du ikke kan have ham. For han er en rigtig dejlig hund der skal have et rigtig godt hjem. Men hvis du kender adre der kunne være interesseret i en hund må du gerne give dem besked om ham  Knus fra Vibeke.

Anmeld

15. oktober 2011

..

Han er 16 mdr, så I har haft ham i 14 mdr? Vidste I ikke at en hund i gennemsnit lever 12 år og når man påtager sig ansvaret for en hund, så er det hele dens liv og ikke bare så længe man har tid.. Btw, tid er ikke altid noget man har men noget man tager sig, der handler om prioriteringer..

Anmeld

15. oktober 2011

morethanperfect

Macrolf skriver:

Han er 16 mdr, så I har haft ham i 14 mdr? Vidste I ikke at en hund i gennemsnit lever 12 år og når man påtager sig ansvaret for en hund, så er det hele dens liv og ikke bare så længe man har tid.. Btw, tid er ikke altid noget man har men noget man tager sig, der handler om prioriteringer..

.. Der er desværre alt for mange der sælger deres dyr bare fordi de ikke lige har tid alligevel .. Man skal virkelig tænke sig om før man anskaffer sig dyr .

Til TS : Håber den får et godt hjem med masser af kærlighed .

Anmeld

15. oktober 2011

mth1987

Macrolf skriver:

Jeg er enig med dig. Men hvis ts har indset de ikk kan passe hunden "forsvarligt" er det så ikk bedre den får nyt hjem. Jeg har overtaget en hund der ikke ku bo hos sin tidligere ejer grundet allergi og den blev udstødt af familien og har taget skade for altid er ret sikker på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.