Intet overskud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Anonym trådstarter

Normalt har jeg ild i bagdelen.... Sidder sjældent stille længe af gangen, holder huset rent, haven pæn og i det hele taget altid med en god portion overskud til diverse ting. Men lige pt. er jeg bare ramt af en kæmpe "underskuds" fornemmelse, også er jeg  træt træt og atter træt!! Bare tanken om støvsugning kan slå mig helt ud....Orrrrrker det simpelthen ikke!

Jeg har også lige været ude at brække mig.... Fik simpelthen kvalme af at børste mine tænder, og have tandbørsten til at køre rundt i munden på mig.

Nu er det så jeg tænker; gad vide om det er fordi jeg er gravid?! eller er det hele mon indbildning? Men kan man overhovedet bilde sig selv ind lige pludselig, at man bare er MONSTER træt og at man skal have kvalme ind imellem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

babymus77

Mmm jeg overvejede det samme!!! Jeg sku ha mens i lørdags, fik det først søndag!!! Det var kun to dage!!! Men ikk svag blødning... Har både haft hovedpine, humørsvingninger og stadig ømme bryster.... Testede negativ lørdag så har ikk testet siden!!! Mén som dig totalt træt!!! Måske vi sku teste alligevel!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.