Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SiljasMoar skriver: Jeg er 17 uger henne (med andet barn) så det er lige et stykke vej endnu
Jeg er 17 uger henne (med andet barn) så det er lige et stykke vej endnu
Jaa, men lige pludselig går tiden stærkt ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Det kan du tro vi har søde... Det går lidt bedre med at få Lina til at sove om natten...
Det kan du tro vi har søde... Det går lidt bedre med at få Lina til at sove om natten...
Dejligt at høre søde, hun ser bare rigtig dejlig ud men det gør begge dine tøser.
BigBabyWish skriver: Lillepigen er fuldbåren og termin er pludselig lige om hjørnet men hold ooop, hvor føles den sidste ventetid uendelig lang! Glæder mig så meget til at møde guldklumpen. Hun ligger dybt med hovedet fast og er skønnet til at veje ca. 3 kg til termin.
Lillepigen er fuldbåren og termin er pludselig lige om hjørnet men hold ooop, hvor føles den sidste ventetid uendelig lang!
Glæder mig så meget til at møde guldklumpen.
Hun ligger dybt med hovedet fast og er skønnet til at veje ca. 3 kg til termin.
Smuk smuk mave Sådan ser min mave desværre ikke ud Jo under første graviditet, men anden graviditet, så blev det slemt med strækmærker ggg...
Dansker I Holland skriver: Smuk smuk mave Sådan ser min mave desværre ikke ud Jo under første graviditet, men anden graviditet, så blev det slemt med strækmærker ggg...
mange tak ...
Hoooold nu op en smuk mave - Wauw!!!
Må jeg spørge hvor meget (lidt) du har taget på?
Highlander skriver: Hoooold nu op en smuk mave - Wauw!!! Må jeg spørge hvor meget (lidt) du har taget på?
Tusind tak ...
Jeg har i alt taget 10 kg på.
BigBabyWish skriver: Tusind tak ... Jeg har i alt taget 10 kg på.
Det var ikke meget, og igen hvor er den flot
Highlander skriver: Det var ikke meget, og igen hvor er den flot
Neej, jeg har altid været meget lille og spinkel.
men tak for de søde ord !
din mave ser også rigtig smuk ud ...
BigBabyWish skriver: Neej, jeg har altid været meget lille og spinkel. men tak for de søde ord ! din mave ser også rigtig smuk ud ...
Mange tak for det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128