Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mette. skriver: Du er bare så smuuk.
Du er bare så smuuk.
tusind mange tak!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mulleunge skriver: Sig mig nu skat .. Du er jo ingen HVAL som jeg ha .. Du jo ligefrem sexet selvom du skal føde om lidt ! hm .. Snyderi !
Sig mig nu skat .. Du er jo ingen HVAL som jeg ha .. Du jo ligefrem sexet selvom du skal føde om lidt ! hm .. Snyderi !
Du er da ingen hval, skat?
skide smuk og dejlig er du.
tænk engang at vi snart får vores piger ud!
anetteb skriver: kæft hvor er du bare flot gravid!! jeg ligner bare sådan en kran, med ekstra hist og her. Du har jo ikke et eneste gram forkert! misundelse men fin mavse
kæft hvor er du bare flot gravid!! jeg ligner bare sådan en kran, med ekstra hist og her. Du har jo ikke et eneste gram forkert! misundelse
men fin mavse
tusind tak for de søde ord ...
BigBabyWish skriver: Du er da ingen hval, skat? skide smuk og dejlig er du. tænk engang at vi snart får vores piger ud!
Mulleunge skriver: Jeg forstår det nok ikke før de er ankommet skat vi skal så meget føde samme dag det ville være SÅ godt jo !
Jeg forstår det nok ikke før de er ankommet skat vi skal så meget føde samme dag det ville være SÅ godt jo !
Helt sikkert, skat !
Guuuud hvor er det bare en flot mave du har, og den klæder din krop
Håber jeg kommer til at få sådan en mave når vi bliver gravide
BigBabyWish skriver: Takker søde! Håber du og dine dejlige tøser har det godt.
Takker søde!
Håber du og dine dejlige tøser har det godt.
Det kan du tro vi har søde... Det går lidt bedre med at få Lina til at sove om natten...
BigBabyWish skriver: Helt bestemt! hvor langt er du henne nu?
Helt bestemt! hvor langt er du henne nu?
BigBabyWish skriver: tusind tak for de søde ord ...
så lidt
Peanut skriver: Guuuud hvor er det bare en flot mave du har, og den klæder din krop Håber jeg kommer til at få sådan en mave når vi bliver gravide
tusind tak ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128