Viborg Kommune! - Rend mig!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.785 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. september 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Har lige brug for at rase ud- undskyld...

Her har man knoklet i 14 mdr på den laveste elevløn og som enlig forsøger, for at få uddannelsen som Social- og Sundhedshjælper.
Siden jeg blev færdig udlært 30.juni'11 har jeg knoklet røven ud af bukserne for at kunne forsørge os, og dermed ingen sommerferie her. Så er det da bare viildt fedt at få et fandens lorte brev fra kommunen om at på elevløn har tjent for meget og ikke oplyst det- så nu er det minus 1 1/2 mdr's boligsikring til mig! Jamen for helvede ska jeg leve på gaden i oktober mdr?????
ejh!!!! Jeg har jo oplyst jeg er under uddannelse! ejh fuck jer lorte kommune- pak dog jeres klamme rådhus sammen og rejs af h til!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

eliasogmor

LouiseVous skriver:

Her har man knoklet i 14 mdr på den laveste elevløn og som enlig forsøger, for at få uddannelsen som Social- og Sundhedshjælper.
Siden jeg blev færdig udlært 30.juni'11 har jeg knoklet røven ud af bukserne for at kunne forsørge os, og dermed ingen sommerferie her. Så er det da bare viildt fedt at få et fandens lorte brev fra kommunen om at på elevløn har tjent for meget og ikke oplyst det- så nu er det minus 1 1/2 mdr's boligsikring til mig! Jamen for helvede ska jeg leve på gaden i oktober mdr?????
ejh!!!! Jeg har jo oplyst jeg er under uddannelse! ejh fuck jer lorte kommune- pak dog jeres klamme rådhus sammen og rejs af h til!!!

Anmeld

28. september 2011

Tin

Profilbillede for Tin
LouiseVous skriver:

Viborg kommune når de er bedst...........Kender det FOR godt

Anmeld

28. september 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Tin skriver:

Viborg kommune når de er bedst...........Kender det FOR godt

Det er så meget til grin. Kender du en go advokat i viborg??

Anmeld

28. september 2011

Tin

Profilbillede for Tin
LouiseVous skriver:

Det er så meget til grin. Kender du en go advokat i viborg??

Nej desværre. Men jeg bor i Viborg kommune, og har en handicappet søn, så kender møllen og alt deres papir nusseri.....og ikke mindst alle deres fejl.

Ja det er totalt til grin. Du må klage over det, men desværre er der jo også her, en voldsom lang sagsbehandlingstid.

Anmeld

28. september 2011

BetonSlotsPrinsesserne

De er bare ikk deres job verdigt. Jeg er blevet så meget røv rendt derinde. Så de skal bare slet ikk sende sådan et brev til mig. Det pisser mig a.
Men ja, det er da nok det langsomte nussehoveder man i lange tider har kendt til. Omg.....
Det er så dårlig stil at man skal kende reglerne bedre end dem derinde før man overhovedet kan få et ord indført der inde. Men er spændt på det klamme rådhus hva det har at tilbyde når jeg i morgen tager derind. Og tro mig- jeg ska nok få hævet stemmen har hørt det sku være et stort rum- total til grin!!!

Anmeld

28. september 2011

Ni-ko-li-ne

Jeg er ganske sikker på at de også laver fejl... Men præcis med boligsikring er det dit eget ansvar at se på om du får for meget... Men altså, hvis du har sendt dem dokumentation på hvor meget din elevløn var, så burde de jo have regnet ud efter den...

Anmeld

28. september 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg er ganske sikker på at de også laver fejl... Men præcis med boligsikring er det dit eget ansvar at se på om du får for meget... Men altså, hvis du har sendt dem dokumentation på hvor meget din elevløn var, så burde de jo have regnet ud efter den...

Jo jo ved godt jeg selv skal oplyse ved ændringer men da det ikke er en ændring i min såkaldte indkomst er der ikk noget at indberrete. Men det har den såkaldte kvinde åbenbart ingen videnskab om. Men jeg kan jo ikk gøre for at jeg SKAL modtage benzin penge imens jeg er under uddannelse fordi jeg i den sidste praktik SKAL bruge egen bil.

Anmeld

28. september 2011

Benjamins'mor

Enig.. Viborg kommune er det værste lort der nogensinde har eksistreret. Og de har IKKE penge til en skid. Og så bygger de bare et fucking rådhus til flere milliarder, mig i r*ven man! 

Anmeld

28. september 2011

BABYPIGEnr4

LouiseVous skriver:

Tal med din sagsbehandler og forklar situationen. Du må kunne låne pengene af kommunen - det kan lade sig gøre. Senere skal de vurdere om du kan betale tilbage ellers kan gælden eftergives efter et stykke tid, hvis du ikke kan vurderes til at kunne betale tilbage. Jeg har selv prøvet det

Baby'este hilsner fra helle (36+1)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.