Amandas-mor skriver:
Jeg er gravid, men det går ikke så godt.
Jeg er i dag 6+5 og begyndte her til morgen at bløde. Ikke meget. Kun sådan at når jeg tørrer mig er der blod på papiret. Ikke blod i bindet eller noget.
Har så haft en rigtig marathon-dag med akut tid ved lægen, undersøgelse og så afsted til akut scanning på sygehuset. De kunne se en lille bitte hvid prik i min livmoder som er barnet, men de kunne ikke se nogen hjerteblink eller se om det lever eller ej. De sagde at måske var det fordi jeg ikke er så langt henne endnu (evt tror de at jeg måske ikke engang er så langt henne som antaget) og at barnet så derfor bare stadig er meget lille og at blødningen ikke rigtig betyder noget. Ellers er det fordi barnet er dødt og jeg er ved at miste det. De siger at der er ca 50 % chance for at barnet lever.
Fik taget en blodprøve så de kunne teste hvor meget graviditetshormon jeg har i blodet og så på fredag skal jeg have taget en ny blodprøve så de kan sammenligne og se om tallet er steget som det skal. Onsdag skal jeg til en ny scanning for så mener de at de skal kunne se om barnet lever eller ej. Hvor er det bare slemt at vente på. Jeg holdt mig bare tapper hele vejen igennem undersøgelse og scanning, og brød så totalt sammen ude på gangen bagefter hvor jeg bare græd og græd højlydt og slet ikke kunne holde op igen. Sygeplejersken kom og holdt om mig og gav mig saft og var bare så sød.
Det er bare så dejligt at være hjemme igen nu, men hvor er det dog hårdt bare at sidde her og vente og vente på om vores lille spire, som vi jo allerede elsker, lever eller ej. 
Hej søde....
jeg er ikke i den samme, men noget lign. situation....
jeg er 5+4 idag, og har været scannet to gange grundet tidl. aborter, de har ikke set hjerteblink endnu, så skal derop igen næste uge (uge 7 )...der burde det kunne ses...
Mit hcg tal stiger fint, men progesteronen er faldet meget drastisk, og de kan ikke sige andet end de følger mig med BP hver 4. dag.
får svar på BP idag...og jeg er så nervøs....
Jeg har ikke blødt, men smerter hver dag.....
Jeg håber virkelig alt er godt, du må prøve tænke posetivt, det hjælper den lille...Og det lyder dumt, men det hjælper snakke lidt til den, og bare sende positive tanker og nusse din mave....
Knus sandie....