hedeture og jag i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. september 2011

Anonym trådstarter

hejsa piger

jeg har test dag fredag og har den sidste uge lidt af hedeture og jag og stikken i underlivet - og en smule ømme bryster..

testede i lørdags da jeg var ved lægevagten for at få pencillin og der var den negativ - men den kan vel godt nå og blive positiv.. ikke??

er det et muligt tegn, eller er det bare mig der skal til at være syg igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

malliebooh

Hopper lige med på den her.

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

bare iorden

Anmeld

28. september 2011

Risen

Kan sagtens være et tegn, men også noget du bilder dig ind. Jeg ved godt det er svært, men der er simpelthen ikke andet at gøre end at vente til på fredag og tage den test. Nogle danner først HTC senere så det kan sagtens være du kan teste posititvt på fredag. 

Husk en negativ-test er ikke betydning med du ikke er gravid - kun mens kan give dig svar på det. 

Held og lykke! 

Anmeld

28. september 2011

M&N

Anonym skriver:

hejsa piger

jeg har test dag fredag og har den sidste uge lidt af hedeture og jag og stikken i underlivet - og en smule ømme bryster..

testede i lørdags da jeg var ved lægevagten for at få pencillin og der var den negativ - men den kan vel godt nå og blive positiv.. ikke??

er det et muligt tegn, eller er det bare mig der skal til at være syg igen

Er det denne fredag denne uge du har test dag for hvis det er kan det sagtens være du tester positiv inden længe. 

Du kan jo være en af dem som danner lac HcG hormon så derfor tager det længere tid for testene at opfange det.

for dig.

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Er det denne fredag denne uge du har test dag for hvis det er kan det sagtens være du tester positiv inden længe. 

Du kan jo være en af dem som danner lac HcG hormon så derfor tager det længere tid for testene at opfange det.

for dig.

Jaer det på fredag d. 30 jeg har test dag.. kan nok først teste lørdag da vi ikke har nogen tests hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.