Øv synes det er hårdt denne gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

TbCp

Malene76 skriver:

Det kunne godt være mig der havde skrevet sådan. Lige på nær det med graviditet nr. 2 Jeg synes virkelig det er hårdt og så har jeg mistet mit filter, så jeg kan tude over det mindste. Jeg arbejder med voksne udviklingshæmmede og de kan blive ret så vrede og det bliver sværre og sværre for mig at kapere! Hvilket er ret så øv.

Så masser af medynk herfra.

KH Malene

Puha ja.. jeg har arbejdet med udviklingshæmmede og kunne godt forestille mig hvordan det må være som hormonfyldt gravid... det kan ikke altid være sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

TbCp

kekp skriver:

Vil bare lige give dig en ordentlig

Kan godt forstå at det er hårdt. Jeg er glad for at min graviditet indtil nu er gået ret nemt (7-9-13)... jeg håber bare at det bliver ved på den måde.

Forhåbentlig er det hele glemt når du står med din guldklump i armene

Tak skal du have Er sikker på at det hele er glemt når den lille er her

Anmeld

30. september 2011

TbCp

KittyMaMa skriver:

Hej igen!

Min Pølle er en 150 cm lang pude (ca. 40-50 cm bred), som jeg sover med, ligger med og slapper med. Jeg har den som regel mellem benene, under mave, og `mellem´ brysterne (ja, de er blevet temlig store de bryster, og jeg kan overhovedet ikke holde ud at ligge på side, uden noget imellem dem, - ellers rør de hinanden og det magter jeg bare ikke ).

Med Pølle sover jeg langt bedre, vågner ikke så ofte og føler at min tunge krop får lidt støtte... Den kan desværre ikke forhindre tissetrangen...

/K

Århh Pølle lyder lækker

Har faktisk sovet super godt de sidste to nætter nu! Ingen tisseture og så hjælper det selvfølgelig at Liva har kunne ligge stille efter hun er kommet ind til os

Anmeld

30. september 2011

Malene76

TbCp skriver:

Puha ja.. jeg har arbejdet med udviklingshæmmede og kunne godt forestille mig hvordan det må være som hormonfyldt gravid... det kan ikke altid være sjovt

Jeg elsker virkelig mit job, men det har aldrig været hårdere! Glæder mig virkelig til at gå på barsel den 22. november. Kan du blive ved med at svinge rundt med DP-børnene?

KH Malene

Anmeld

30. september 2011

TbCp

Malene76 skriver:

Jeg elsker virkelig mit job, men det har aldrig været hårdere! Glæder mig virkelig til at gå på barsel den 22. november. Kan du blive ved med at svinge rundt med DP-børnene?

KH Malene

Ja det går fint... har kun 3 stk nu og det er 3 store piger som bliver 3år inden længe, det passer med at de alle starter børnehave når jeg stopper.
Så de kan jo rigtig mange ting selv og jeg gør hvad jeg kan for at skåne mig selv, så der er skammel op til puslebordet, de kravler selv op i barnevogn osv...
Så det går forhåbentlig indtil jeg kan gå fra..

Anmeld

30. september 2011

Malene76

TbCp skriver:

Ja det går fint... har kun 3 stk nu og det er 3 store piger som bliver 3år inden længe, det passer med at de alle starter børnehave når jeg stopper.
Så de kan jo rigtig mange ting selv og jeg gør hvad jeg kan for at skåne mig selv, så der er skammel op til puslebordet, de kravler selv op i barnevogn osv...
Så det går forhåbentlig indtil jeg kan gå fra..

Ok. Det er jo bonus for både dig og børnene som jo også¨får meget ud af at kunne selv.  

KH Malene

Anmeld

1. oktober 2011

THR

... Lyder bekendt! synes også det er hårdt her 2. gang - primært pga manglende nattesøvn... siden juni  

Vågner og skal tisse og kan ikke sove igen, eller kan bare ikke sove pga uro i kroppen.

Synes jo det er nu man skal have noget nattesøvn inden bebsen kommer, men jeg kan jo også vælge at se det som "skarp træning" inden den tid

Anmeld

1. oktober 2011

TbCp

THR skriver:

... Lyder bekendt! synes også det er hårdt her 2. gang - primært pga manglende nattesøvn... siden juni  

Vågner og skal tisse og kan ikke sove igen, eller kan bare ikke sove pga uro i kroppen.

Synes jo det er nu man skal have noget nattesøvn inden bebsen kommer, men jeg kan jo også vælge at se det som "skarp træning" inden den tid

Hehe jo måske skal det bare ses som træning! Ville dog ønske at den træning kunne vente til jeg går på barsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.