TbCp skriver:
Min sidste graviditet gik så nemt. Ingen kvalme eller anden form for gener.
Havde ingen problemer med at klare ting selv, tøj på, bære ting osv. Sov sindsygt godt og skulle ikke tisse oftere end normalt
(at jeg blev sygemeldt tidligt og fødte for tidligt er en anden sag)
Denne gang synes jeg faktisk det er rigtig hårdt for min krop!
Maven vokser så hurtigt, så nu (lidt over halvvejs) er jeg ligeså stor som jeg var sidst da jeg fødte. Jeg sover elendigt og vågner rigtig mange gange fordi jeg ligger dårligt eller skal op og tisse.
Jeg er træt! Jeg har halsbrand og er ellers bare øm i kroppen!
Glæder mig til jeg går på barsel.... det er så først d. 1/1 så der er længe til!!!
Puuh! SORRY.... Måtte bare lige ud med det!
Hej
Hvor lyder det bare rigtig rigtig ØV
Jeg vil dog sige også, første gang var der INTET i 9 mdr. At jeg så har fort kort livmoderhals og gik i fødsel i uge 32, men den blev stoppet og hun er først født i uge 36+1, dog stadig for tidligt født, men ikke noget af betydning. Men - de 9 mdr, fløj afsted og mærkede intet til at være gravid udover maven voksede og trunte sparkede og tog 5,7 kg på.
Denne gang er bare HELT anderledes. Er i uge 24. Har dog ikke taget på endnu, kun tabt mig, på trods af sammenligner man min mave med den første, ja, så jeg større nu end da jeg fødte den store. Dog ingen strækmærker eller noget, men jeg bare vokset så hurtigt. Derudover har jeg haft kvalme og intet kunne spise næsten fra uge 6-15. Øreakupunktur blev min redning. Fra uge 17 også til i dag og fremover - ja, bækkenløsning. Er sygemeldt til jeg føder. Det jo ikke det jeg håbede på, ville da gerne arbejde til jeg skulle på barsel i uge 34. Jeg ville dog være sygemeldt fra uge 30 - da jeg jo igen har for kort livmoderhals. De siger jeg går ikke over 37+0. Så jeg føder inden nytåret, men, lad os nu se hvem der får ret 
Jeg bliver scanning hver 14.dag og fra i næste uge får jeg at vide om jeg skal scannes oftere og følges endnu mere tæt, med scanninger osv.
Det blev en lang smøre, men button line er - denne graviditet er HELT anderledes end den første. Holdt da op!! Jeg synes virkelig jeg positiv og finder på at lave en masse, som jeg nu kan, og mine veninder er så gode til at besøge mig og omvendt selvfølgelig, så nyder jeg bare ALT den tid jeg har med den store og nu står julen for døren, så der skal bages og laves juledeko osv osv. Men, det er lidt mærkeligt at det er så forskelligt.
Men, jeg brokker mig ikke, kun lige nu
Ej, jeg er virkelig positiv og min mand er dybt imponeret over alle de smerter jeg kan have, men er så nem og sød en kone 
jeg tænker på det dejlige vidunder vi har skabt og glæder os SÅ meget til hun kommer
Der ikke brokker sig over alt, hehe. Han havde forestillet sig et brokkehoved, men alt besværet og smerterne.
Vil bare sende dig en masse 

Det ikke altid nemt at være en fed elefant