Nogen der har prøvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg havde en lille fornemmelse om jeg måske var blevet gravid, og har haft lidt symptomer, men ikke meget, lidt ømme bryster, træthed og øget lyst til slik osv.. Meen, jeg skulle ha min mens lørdag, hvilket jeg fik, men den var meget svag, normal er mine to første dage rigtig slemme, og så bliver det bedre, men min først dag var som en af de sidste plejer at være og det samme søndag, hvor om aftenen gik det væk - det kom så igen igår og har intet haft i dag... Normalt er min mens 6 dage, og det hvergang, men nu det gået væk efter 3,5 - kan jeg være gravid alligevel? Undskyld det blev rodet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

M&N

Anonym skriver:

Jeg havde en lille fornemmelse om jeg måske var blevet gravid, og har haft lidt symptomer, men ikke meget, lidt ømme bryster, træthed og øget lyst til slik osv.. Meen, jeg skulle ha min mens lørdag, hvilket jeg fik, men den var meget svag, normal er mine to første dage rigtig slemme, og så bliver det bedre, men min først dag var som en af de sidste plejer at være og det samme søndag, hvor om aftenen gik det væk - det kom så igen igår og har intet haft i dag... Normalt er min mens 6 dage, og det hvergang, men nu det gået væk efter 3,5 - kan jeg være gravid alligevel? Undskyld det blev rodet..

Hvis den var meget svag og du ikke er så langt henne så kan det godt være implationsblødning

for dig.

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Hvis den var meget svag og du ikke er så langt henne så kan det godt være implationsblødning

for dig.

Så det muligt jeg er?Plejer at skifte bind 5-6 gange de to første dage, 2 var rigeligt - men skiftede for renlighedens skyld self. Og et har været nok de andre dage..

Anmeld

28. september 2011

Putomanen

Har du prøvet at tage en test? Det er jo det mest præcise

Du kan sagtens have blødt lidt selvom du er gravid, men kroppen kan også opføre sig mærkeligt, så din mens ændrer sig og de rkun kommer en lille blødning.

Jeg  for dig!

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Har du prøvet at tage en test? Det er jo det mest præcise

Du kan sagtens have blødt lidt selvom du er gravid, men kroppen kan også opføre sig mærkeligt, så din mens ændrer sig og de rkun kommer en lille blødning.

Jeg  for dig!

Ja har jeg, men negativ.. Og ville ikke være mere end 2 - 3 uger henne, og fik at vide, at mange skal være længere henne for at kunne få positivt Og min mens har aldrig været mærkelig eller har svigtet derfor jeg tvivler

Anmeld

28. september 2011

Putomanen

Anonym skriver:

Ja har jeg, men negativ.. Og ville ikke være mere end 2 - 3 uger henne, og fik at vide, at mange skal være længere henne for at kunne få positivt Og min mens har aldrig været mærkelig eller har svigtet derfor jeg tvivler

Hvis du skulle have haft din mens i lørdags, skulle du gerne være længere henne, omkring 4+?, hvis du er gravid. Hvornår var din første dag på din sidste mens? Altså ikke den svage du lige har haft men den før?

Hvis du lige er stoppet på p-piller kan det også godt spille et puds med din krop

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Hvis du skulle have haft din mens i lørdags, skulle du gerne være længere henne, omkring 4+?, hvis du er gravid. Hvornår var din første dag på din sidste mens? Altså ikke den svage du lige har haft men den før?

Hvis du lige er stoppet på p-piller kan det også godt spille et puds med din krop

Har ikke været på P piller længe Og øhm, det nok en måned siden, og der var den helt regelmæssigt

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Og har haft mange jag i underlivet og stik i højre side af maven, lige under navlen.. Og så følger jeg når jeg læner mig tilbage i sofane eller sådan, at jeg har ømme mavemuskler, selvom det længe siden de blevet trænet

Anmeld

28. september 2011

Putomanen

Anonym skriver:

Har ikke været på P piller længe Og øhm, det nok en måned siden, og der var den helt regelmæssigt

Man regner graviditeten fra den første dag i sidste mens, og så ville det passe at du er ca. 4 uger henne, hvis det er en måneds tid siden. Så hvis du er gravid burde du kunne teste positiv nu eller i hvertfald snart. Der er også enkelte som tester positivt sent. Men jeg ville nok ikke selv turde at tro på den. Har du stadig nogle symptomer?

Jeg  ihvertfald for dig!

Anmeld

28. september 2011

Putomanen

Anonym skriver:

Og har haft mange jag i underlivet og stik i højre side af maven, lige under navlen.. Og så følger jeg når jeg læner mig tilbage i sofane eller sådan, at jeg har ømme mavemuskler, selvom det længe siden de blevet trænet

Du fik lige svaret på noget, mens jeg skrev

Prøv at teste igen om et par dage og se, om den bliver positiv. Det er lidt svært at dømme ud fra det andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.