Scanning - erfaringer med Callsen i Flensburg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

Wimmie

Camillee skriver:

jeg fik en 3D scanning i uge 33+5  og det var svært at kunne se ham ordenligt for han lå og puttede sig (: men det var fantastsik at se alle han ansigt træk og han lignede sig selv på en prik da han blev født en uge senere (: vi regner med en 3D scanning omkring uge 29-30 denne gang (:

Ja ok, så vil det nok være dumt at få en scanning omkring uge 36 - troede faktisk det ville være bedre jo længere henne man var 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Camillee

Wimmie skriver:

Ja ok, så vil det nok være dumt at få en scanning omkring uge 36 - troede faktisk det ville være bedre jo længere henne man var 

mener de anbefaler omkring uge 28 eller sådan ? (: men hvad det er bedst ved jeg ikke, jeg var rigtigt glad for vores scanning

men smider lige et link den den tråd jeg lavede med mit scanning billede af Elias, hvis du vil se det  (:

https://www.baby.dk/debat/61435pi1/uge-34/uge-335.aspx

Anmeld

29. september 2011

Wimmie

Camillee skriver:

mener de anbefaler omkring uge 28 eller sådan ? (: men hvad det er bedst ved jeg ikke, jeg var rigtigt glad for vores scanning

men smider lige et link den den tråd jeg lavede med mit scanning billede af Elias, hvis du vil se det  (:

https://www.baby.dk/debat/61435pi1/uge-34/uge-335.aspx

Tak 

Anmeld

29. september 2011

Highlander

Wimmie skriver:

Ah, ok - så når jeg det nok desværre ikke 

Jeg er 28+4 i dag...

Nej altså jeg fik stadig meget ud af mit i uge 30+4 men vil anbefale du får en tid snart 

Anmeld

29. september 2011

Wimmie

Highlander skriver:

Nej altså jeg fik stadig meget ud af mit i uge 30+4 men vil anbefale du får en tid snart 

Ja, det kan jeg godt se...problemet er bare at jeg ikke får råd til det i oktober 

Men det går nok - så sparer jeg da de penge i sidste ende 

Anmeld

29. september 2011

Highlander

Wimmie skriver:

Ja, det kan jeg godt se...problemet er bare at jeg ikke får råd til det i oktober 

Men det går nok - så sparer jeg da de penge i sidste ende 

Øv hvor træls, men ja så må du glæde dig til at se den lille når tiden er inde 

Anmeld

29. september 2011

Wimmie

Highlander skriver:

Øv hvor træls, men ja så må du glæde dig til at se den lille når tiden er inde 

Ja, det er jo dét 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.